با این اوصاف پروژه چند می خاد بهم بده? خبره, سیستم های خبره, دوا زده نفر, بالاترین نمره , هه.

هیچ فکرشو نمی کردم استاد انقدر دیوس باشه (در حال حاضر کلمه بهتری پیدا نکردم) از سی و دو نفر بیست و چهار نفر افتادن, بنده بالاترین نمره رو دارم, چهارده و نیم. به چهارده و نیمم افتخار می کنم و تو پوست خودم نمی گنجم, از طرفی دلم برای دوست عزیزم کبابه که باز هم شش و نیم نصیبش شده.

به دوستم می گم این هیچی از ارزش های تو کم نمی کنه, محکم باش. دلداری اش می دم و بهش می گم با هم می ریم برای صحبت با استاد.

بعد با خودم فکر می کنم اگر این شش و نیم مال من بود, دوستم هم انقدر برام دل می سوزوند? !

پاسخی بگذارید

