تناقض ها همیشه وجود دارند, این ما هستیم که اونها رو به رخ می کش یم.

چهارمین سال ساخت وبلاگمه, دارم فک می کنم تو این چهار سال چقدر تغییر کردم, چقدر عقاید و دیدگاه هام تغییر کرده و طرز نگاهم به زندگی, طرز فکر, چقدر خودم رو شناختم, چقدر خودم رو ساختم, چه کارهایی انجام دادم. چقدر کتاب خوندم.

تو این چهار سال, وبلاگم با من تغییر کرد, با من بزرگ شد و ریشه انداخته. وبلاگم برای من یه مامن امن و محافظت شده اس, یه جا فقط مال خودمه.
یه جا که دور از خانواده و عقایدش می تونم راحت باشم و خودم باشم, و بیشتر به خودم رجوع کنم.

به جرات می تونم بگم این وبلاگم بود که من الان رو ساخت, من رو به چالش کشید, و از من یه من دیگه ساخت که با چهار سال پیش کاملا متفاوته. کاملا.

با وبلاگم روزها و اتفاق های نو رو تجربه کردم, کارهایی که فکرشان رو قبل این چهار سال نمی کردم رو انجام دادم. محدودیت هایی رو گزروندم و به خود واقعی ام رسیدم, به الان

هنوز راه زیادی مونده…

تناقض ادامه دارد.

One thought on “تناقض ها همیشه وجود دارند, این ما هستیم که اونها رو به رخ می کش یم.

پاسخی بگذارید

