تصمیم مهم زندگی ،یک تصمیم مهم دیگر .دنگ دنگ

گمون کنم قراره که برم یه جایی و مشغول به کار بشم ،اینکه می گم گمون کنم واسه اینه که هنوز قطعی نشده ،خب می دونی چیزی که هست اینه که یخوده وفق داده شدن با محیط جدید و ادمای جدید برام سخته برای همین خیلی استرس می گیرم وقتی به این فکر می کنم که قرار برم تو یه محیط کاری جدید و با شرایط جدید ،از این رو برام سخت بود که کارم رو عوض کنم ،از جمله اینکه کار تو شرکت امیر هم رو روانم اثر می ذاشت ،البته حقوقی که بهم می داد کاملا چشم گیر تر از حقوقی که قراره تو شرکت جدید بهم بدن ولیکن ،چاره ای نداشتم ،یعنی بعد از کلی فکر و کلنجار رفتن با خودم ،به این نتیجه رسیدم که کار تو یه جای غریبه و پول کم برام راحتتره تا جای اشنا باشم و همه اش تو فشار .
اما خب نتیجتا با این خصوصیاتی که من دارم ،کار عوض کردنم هم برام شده معضل ،از طرفی بی پولی عذاب اوره و از طرفی کم شدن تایم وقت گذرانی های خودم ،با اینکه خیلی الکی وقت هدر کردم ،به بیکاری و تا ظهر خوابیدن عادت کردم و سخته کلا .
یه سری مسائل دیگه هم هست مثلا اینکه تمام کارهای خونه را الهام انجام می ده و این ظلم در حقش،
کاش می شد اون هم می رفت سر کار ،همکاری نکردن های اون یکی خواهرم و حرص دادناش ،وای اصلا یه سری اخلاقا داره که واقعا غیر قابل تحمل وجودش ،و اینجور چیزا باعث می شه که به این فک کنم با اینکه با رفتم به این شرکت جدید موافقت شده و منم از خدامه چون بالاخره کار پیدا کردم و از همه مهمتر اینکه اولین جایی که رفتم و همون هم استخدامم کرد ،ولی از خیرش بگذرم و بیخیال اش شم و صبر کنم .
نمی دونم چرا .ولی این فکر به سرم زده .

هنوز خبری از استاد نیست تا زمانی رو برای دفاع از پروژه ام معلوم کنه .هنوز نمره پروژه تو کارنامه ام خالیه .هنوز فارغ التحصیل نشدم .هنوز کاملا از دانشگاه خارج نشدم .هنوز تصمیم نگرفتم ارشد چی بخونم ،و هنوز مسافرت بعد از فارغ التحصیلی نرفتم .هنوز شوهر نکردم :دی .

هنوز شاید امادگی شروع به کار رو ندارم .هنوز نمردم .هنوز زنده ام ،نفس می کشم .

پاسخی بگذارید

