رزومه

یه جایی رزومه ارسال کرده بودم ،رزومه نوشتن رو بلد نیستم یه سری اسم و مشخصات و تحصیلات و اینکه قبلا کجا کار کردم ،الان که فکر می کنم می بینم اون مدتی که رفتم تو شرکت امیر کار کردم درسته زیاد دلچسب هم نبود ولی حدالقل الان دیگه جلوی سابقه کاری یه چیزی دارم بنویسم از جمله اینکه با کارهایی که امیر می گفت تا انجام بدم تقریبا پوستم کلفت شده ،تقریبا
درکل خیلی بهتر از اینه که سابقه کار نداشته باشی و بخان بپیچوننت ،منتهانمی دونم با این همه چرا هنوز موفق نشدم تا جایی استخدام شم .
بیشتر جاها می خان ازم به عنوان بازاریاب استفاده کنن (تو اگهی اسنخدامی چیز دیگه نوشته شده وقتی می رم متوجه می شم بازاریابی بوده ) ،من تلفنی صحبت کردنم افتاضحه ،با این حال نمی دونم چرا فکر میکنن من «فن بیان قوی » دارم در حالی که اینجور نیست ،کلا خیلی تند تند حرف می زنم مخصوصا وقتی که عصبی می شم ،اما خب جایی که می رم برای مصاحبه حدلامکان سعی ام تو اینکه خیلی اروم حرف بزنم و بین صحبت هام وقفه بندازم ،تقریبا موفق بودم ،کار سختی بود ولی تاثیر گذار .

حالا فردا یه قرار مصاحبه دیگه دارم امیدوارم این یکی قابل تحملتر از اون یکی باشه ،بیشتر مکانی که توش می خام کار کنم از نظر تعداد جمعیت و محیط اش برام مهمه ،از نشر جمعیت منظورم اینه که بیشتر تمایل دارم با مردا همکار باشم تا زنا ،کارش زیاد مهم نیست که چی باشه غیر از بازاریابی البته .
دیگه حوصله نوشتن ندارم .دوباره بعدا .

پاسخی بگذارید

