می خام برم ژاپن .

دیشب یه فیلم ژاپنی دیدم «پدران و پسران «خیلی خوب بود .

نمی دونم از کجا شروع کنم خیلی طولانیه ،و انگشتام خیلی درد می کنه بیشتر به این خاطر که باز فیلتر شکن سیستمم به هم ریخته و نمی تونم بیام اینجا مجبورم همه اش تو موبایل تایپ کنم و سخته .

دیشب خیلی چیزا اتفاق افتاد خیلی چیزا م یخواستم بگم ولی بعدش منصرف شدم شاید در پستی جداگانه و پرایوت شده ،دیشب یه ان فکر کردم که دیگه بسه نوشتن تو اینجا و ببندمش و برم یکی دیگه باز کنم ولی بعدش منصرف شدم

امروز باز همه دور هم جمع بودیم و عکس انداختیم ،اینجور جمعه ها کم پیش می یاد کلن تو خونه اینکه همه باشیم ،همه خواهرا و برادرا ،کاش می شد مناسبتش یه چیز دیگه بود نه به خاطر بیماری و اینا ،اره همه محبت ها و هم بستگی و معنی خانواده تو این جور موقعها درک می شه ،ولی کاش می شد تو سلامتی ها کنار هم باشیم و همراه هم ،

دیروز برای بابام انار دون کردم بعد ابشو کشیدم و همراه این دون کردن محبتم رو چاشنی اش کردم ،تمام حسهام رو ،بابا اب انار رو خورد و باز از اون دعاهای بی اثرش کرد که به قول خودش نمی دونه چرا نمی گیره :دی

کاش می شد یخورده حفره ی منطق مغزش رو باز کنه و قبل اینکه پیشداوری کنه و فقط حرف خودش رو بزنه ،یخورده وضعیت ما رو هم درک کنه

ناراحتی و افسرده بودن از ابراز احساسات نکردن خانواده و کلا این جور حرفا واسش قابل درک نیست .کاش می شد بچه باشم همون اسیه چهار ساله تا باز بتونم( بی محابا _مهابا ) بغلش کنم و ماچش کنم
اون جمله هه تو «وقتی یتیم بودیم «راسته می گه «وقتی بزرگ می شویم کودکیمان مثله سرزمین دوری »

دیشب و قبلترش وقتی از بیمارستان برگشت خیلی دلم میخواست این کارو بکنم ولی نشد

شاید هیچ وقت فرصتش پیش نیاد

اینا همه هست،شادی وخنده هه ،خواهر و برادرایی که از حال هم جویا می شن ،ولی اون زخمای قدیم هم خودش رو بهم نشون می ده

اون پست بیست و یک روز پیش و حرفها و حسهاش .باید فراموش کنم .

باید دوباره شروع کنم .باید دنبال خوبی ها بگردم ،باید بیشتر انار دون کنم برای بابام .

باید خودمو اصلاح کنم .باید دوباره شروع کنم .

گرچه می دونم اینا همه اش حرفه .

پاسخی بگذارید

