از شرط بندی ها

یه استاد داشتیم, تو دانشگاه, همه ازش تعریف می کردن, یه واحد هم داشتیم اسمش نظریه زبان بود, تخمی ترین درسی بود که پاسش کردم, ترم دو بودیم, می گفتن این استاد نظریه رو خیلی خوب درس می ده, مریم می گفت وقتی این چند جلسه باهام تمرین کرد رفت تو مخم, از اینجور چیزا, زینب می گفت واقعا خوب درس می ده, خیلی خوب امتحان گرفته بود, هر چی باهاش دیدی ارائه شده بردار, زینب می گفت, می شد روش حساب کرد, چون زینب می گفت,
خلاصه, ما رفتیم به فاطی گفتیم فاطی نظریه با کی داشتی, فاطی گفت با نوید.

" سلام استاد"

گفتم اا خب این نوید چه شکلیه? جوونه, پیره, زاقارته, چیه, گفت تو فیس بوکم هست,
عاشق فیس بوکم, رفتم گشتم نبود ولی, زنگ زدم فاطی گفتم نیست که, گفت فارسی بنویس, نوشتم نیاورد, اوورد نمی دونم, در هر حال با یه بدبختی پیداش کردم, دیدم بعله چه تیکه ایه, خلاصه در صدد بودم یه واحد با این بردارم,
بعد انتخاب واحد ترم نمی دونم چند که نمی دونم چه درسی ارائه داده بود و پر شد و من نتونستم بردارم, تو راهرو در حالی یه عده زیادی دختر ریخته بودن سرش دیدمش, سلام و علیک کردیمو, گفت شما دانشجوی من نبودین, گفتم نه سعادت نداشتم استاد,"سعادت :دی"
بعد زهره اومد جلوش ایستاد هی چرت و پرت می گفت ,منو و فاطی هم با فاصله کنار منارا ایستاده بودیم, من ذل زده بودم به استاد, در این ذل, یه ارزیابی اش کردم, به فاطی گفتم این از اونایی که پا می ده, فاطی گفت نه بابا زن داره, گفتم زن? چه اهمیتی داره, این اگه پا نداد من اسممو عوض می کنم, گفت اگه این کاره بود به زهره پا می داد, گفتم زهره? زهره, فاطی? زهره رو این‌طوری تصور کنین " در حالی که همیشه
مداد چشش سر ریز می شد زیر چشش ,و کرم روی صورتش می ماسید و وای ولی رژ لباش, این مانتوش از خدا خواسته یه اتو که هیچ فک کنم سالها نشسته بود, یه دونه هم از این ایفون الکی می گرفت دستش, با دفتر دستک هاش, از اینایی که ادعاشون….خر و فلان ,دیگه بقیه اشو نمی گم"
به فاطی گفتم طرف زن داره, بعد واسه دست گرمی بخاد چش چرونی کنه با زهره می یاد فلان?

استاد داشت با زهره خرفت حرف می زد, بعد نگاهشو از زهره گرفت با نیش باز برا من سر تکون داد.

این داستان ادامه دارد.

پاسخی بگذارید

