دغدغه ی این هفته

مساله ی بغرنجی برام پیش اومده, اونم اینه که پنج شنبه و جمعه روز ازمون, روز سرنوشت, روز کنکور, و من حتی برای دل خوش کنکی خودم بلد نیستم محض رضای خدا یه تست رو هم بزنم, همین الان داشتم به کتاب هوش مصنوعی ام نگاه می کردم, فقط داشتم بهش نگاه می کردم, می ترسیدم بازش کنم و با انبوهی از جملات و تعریف ها و حل المسائل ها مواجه بشم, که متاسفانه هیچ کدومشون یادم نیست, حتی بلد نبودم یه الگوریتم آ استار حل کنم,
لازمه این رو هم بگم که این از علاقه ام به هوش مصنوعی نیست که فقط هوش مصنوعی دغدغه ام باشه, این از اونجایی نشات می گیره که کتاب دیگه ای ندارم تا لاش رو باز کنم, اینم اگر جلومه, واسه اینه که به خانواده ام بگم نگاه کنین من دارم درس می خونم شب و روز, برام دعا کنین.
ارادتمند آسیه.

پاسخی بگذارید

