چیزایی که دلم می خاد داشته باشم ولی نه دارمشون و نه می تونم به دست بیارم,

دلم عشق و علاقه و دوست داشتن می خاد, دلم یکی می خاد که منتظرش باشم, براش جون بدم و عاشقش باشم و صبحها به خاطرش پاشم صبحانه لذیذ درست کنم, نه که مثل الان تا لنگ ظهر بخابم و بازم خوابم بیاد وقتی هم بیدار می شم می گم" لعنت به این زندگی"
دلم می خاد یه جای درست و حسابی قشنگ استخدام شم, دلم می خاد پولدار بشم, دلم نمی خاد تنها بمونم و همه اش توهم بزنم و تو فانتزی هام غرق باشم, دلم یه ادم واقعی می خاد,
امروز خواب دیدم دانشگاه قبول شدم, چه دل خجسته ای دارم من, حتما بین تهران و کرج و قزوین و مشهد و مازندران و محمود اباد و چند تا جای دیگه, اون چند جای دیگه رو قبول می شم, اخه یکی نیست بگه اینم شد اولویت بندی?!احمق جان اول باید همه ی کد محل های تهران رو می زدی بعد می رفتی به شهرای. دیگه,
اخه من چمی دونستم وضع اینجوری تغییر می کنه, یعنی من شانس ندارم که هیچ, عقلم هم پریده, عوارض سنه? !نه? !

One thought on “چیزایی که دلم می خاد داشته باشم ولی نه دارمشون و نه می تونم به دست بیارم,

پاسخی بگذارید

