تهران شده انگلیس مهدی بیا مهدی بیا/ خیلی هم بی ربط طور

نصفه شب از خواب بیدار می شم می خام ساعت نگاه کنم, می بینم لایف بازیم گو بک شده, همونجوری در حالی که نور موبایل چشممو اذیت می کنه, بازی رو ران می کنم و تا نرم لول بعدی ول کن نیستم, از چشمام اشک می یاد ولی دست بردار نیستم, بعدش دوباره ساعت نگاه می کنم می خام بخابم ولی خوابم نمی گیره, تو رویاهام غرق می شم, و دوباره بالاخره خوابم می گیره.

همون هفته پیش رفتم مدرکمو گرفتم. هیچ حوصله درس خوندن ندارم, کار هم که فعلا ول معطلم, روزا دیر می گزره و کند,نمی دونم اگه تا تابستون وضع به همین منوال باشه باید چی کار کنم, وقتی بهش فکر می کنم یاد تابستون پارسال می افتم, غم تمام وجودم رو پر می کنه, برای روزهای نیومده ی عمرم ناراحت و نا امیدم, برای روزی که معلوم نیست چطور پیش خواهد رفت, همه اش می گم نباید نا امید باشم, باید امیدوار باشم, باید منتظر خورشید روز بعد باشم, باید فکرای خوب بکنم. و خوش بین, مهربون, خودمو کنترل کنم و دیر عصبانی بشم, ولی اخرش می دونم که جا می زنم و تابستونم معلوم نیست چی می شه و پووفف, لابد دارم پرت می گم, از همین الان باید" تابستون کوتاهه " گوش داد.
همین حالا که من تنهام.

پاسخی بگذارید

