خورشید طلوع می کند و‌غروب ،می دانی که ؟!

دیگر واقعا کلافه شده بودم .بالاخره تصمیم گرفتم که کار خودم را یکسره کنم .در یک روز مناسب ،هنگام غروب که هیچ کس در اطرافم نبود ،با عزمی راسخ از کشتی به بیرون پریدم .در ان لحظه که پاهایم از روی عرشه ی کشتی بلند شد و ارتباطم با کشتی قطع شد ،ناگهان زندگی برایم به نحو عجیبی ارزشمند شد .از ته دل از عمل عجولانه ام پشیمان شدم ،اما دیگر خیلی دیر شده بود .دیگر خواه ناخواه جایم در اعماق اب ها بود …
در همین حال ،کشتی که مانند همیشه دودی سیاه از ان خارج می شد به ارامی دور می شد .با وجود اینکه کشتی مقصد نامعلومی داشت ،اما جایم روی کشتی خیلی بهتر بود .وقتی این را درک کردم که دیگر خیلی دیر شده بود بی نهایت پشیمان ،هراسان ،ارام ارام در سیاهی امواج فرو رفتم .

• ده شب رویابینی •
• سوسکی ناتسومه •
• از داستان های رژه ی پیروزی در بندر ارتور •
•داستان های کوتاه ژاپی •

پاسخی بگذارید

