خیلی عصبانیم ها ،😒😒

اینباکس توی موبایل تقریبا همیشه خوب کار می کنه ،می زنی نیو عین ادم لیست ایمیلای زیاد استفاده شده رو برات می یاره ،ولی تو دسکتاپ جون می کنه کار کنه .مجبورم همش بزنم جیمیل رو بیاره بالا .پووفف.
دارم پایگاه داده می خونم ،فصل چهار ،خیلی سخته ،هیچی حالیم نیست ،مثل سگ پشیمون شدم که کتاب خریدم ،ولی باز از این جهت که حدالقل در طول روز احساس بیهودگی نمی کنم ،دیروز اپ زنگ زد گفت بیا مصاحبه ،نرفتم ،من ادم ریدن تو‌موقعیت هام ،ولی فکر کردم من که دیگه انتخابمو کردم ،دیگه چه اهمیتی داره،این همه مدت بیکار بودن ،گشادم کرده و حوصله صبح زود بیدار شدن رو ندارم ،اگه بگن زود بیدار شو فیلم کره ای ببینیم بیدار می شم ولی برای چیزای دیگه ابدا ،در واقع چند بار هم این کارو انجام دادم خیلی کیف می ده ،تنهایی سریال و فیلم دیدن بیشتر بهم می چسبه تا با زینب نگاه کردن ،
پووفف .زندگی ام همینجور جاده ی خالیه و بی انتهاست که هیچ اتفاقی توش نمی افته ،هیچی ،خیلی بی انگیزه و بی خیال و سست عنصر مابانه دارم پیش می رم ،اصلا مهم نیست که ممکنه چه اتفاقی بیفته ،گاهی فکر می کنم شاید چون چیزی بلد نیستم کار پیدا نکردم ؟!ولی ایا واقعا اینجوری فکر می کنی ؟!ایا واقعا هیچی بلد نیستم ؟!حتما باید بزنامه نویسی بلد باشم تا بگن چیزی بارشه، شاید تنها از بدشانسیمه که بعد این همه مدت نتونستم کار پیدا کنم ،شاید زیادی کمال طلب بودم ،نمی دونم ،هرچیه ،الان بیکارم مثل همیشه،هیچ وقت فکر نمی کردم کار پیدا کردن ممکنه انقدر سخت باشه ،و ممکنه انقدر بدشانس باشم ،مامانم همه اش غیر مستقیم بهم سرکوفت می زنه،می دونین چقدر ازاردهنده اس ،ولی چاره ای جز تحمل کردن و به همون چندرغازی که ماه به ماه با منت بهم می ده و می گه خرج نکن قانع باشم ،بعد سرکوفتاش حرصم می گیره و می رم اگهی ها رو می گردم و رزومه می فرستم ولی همشون بی نتیجه ان ،یه سری کارا هستن که نیازی به تحصیلات خاصی ندارن مثل کتاب فروشی ،من خیلی دوست دارم تو یه کتاب فروشی کار کنم ،یا مثلا توی فروشگاهها صندوق دار باشم ،ولی همه ی اینا ساعت های کاریشون تا نه و دهه و نمی تونم برم ،جالبه هم می گن برو سرکار هم مخالف ساعت کاری ها هستن ،من واقعا نمی دونم باید چی کار کنم و نمی دونم که این وضعیت تا کی ممکنه ادامه داشته باشه ،از وضعیت اسف بار خودم گریه ام گرفت .شما چی ؟!
لعنت به بی پولی ،لعنت به زندگی ،تنها چیزی که خونه رو برام قابل تحمل می کنه فیلم و سریالایی که قایمکی نگاه می کنم ،که اونم با این درسای اشغال زمانبندیمو ریخته بهم ،ریدم به این مملکت با کنکورش ،اه،
می خاستم درمورد فرانسه بگم که باز ملت پخشو در اووردن ،حتی خارجیاام دارن این مسعله رو که چرا سوریه و بیروت و فلانو تو بوق نکردن ،می گن ،اون موقع ایرانیای کون نشسته ،هرکی از جاش پا می شه یه زری می زنه در دفاع از فرانسه ،اخه گوزو ،عمه ی من بود که خون ایدزی رو اوورد تو ایران ؟!اخه یخورده غیرتم خوب چیزیه ،سست عنصرا .اه اه، خاک تو سرتون با اون رییس جمهورتون ‌.کله کیریا ‌‌.

پاسخی بگذارید

