دعوا .فکر نوشته .اینارو دارم به خودم می گم

بهش می گم انقدر تو پرو پای من نپیچین یخورده تنهام بزار ها هی می ره رو اعصابم هر وقت می یام بالا انگار به دم من وصله اونم می یاد .برداشته عکس مهرشادو از رو میز من پرت می کنه سمت سطل اشغالی می گه یه عکس بهتر بزار .بهش رو دادم نه ؟منم قاطی کردم ریدم بهش .بهش برخورد گریه کرد منم اصلا به روی خودم نیووردم .کسی که می خاد گریه کنه باید تو خفا گریه کنه و بی صدا نه وقتی چراغ روشنه و من هستمو دارم می شنوم .انقدرم نمی فهمه .نفهم .اصلا یهو قاطی کردما .یهو .خیلی وقت بود اینجوری وحشی نشده بودم .اینم اولین بار بود بعد دعوا گریه می کرد .لعنتی .در هر حال خیلی بد بود ولی نباید عقب نشینی کرد .فردا هم سریال بینی تعطیله .هرچقدرم تو گوشیم نشون نده و حرصمو د رآره بازم توهمون نگاه کن .متوجهی ؟!از همتون بدم می یاد .عوضیا ی آشغال .اصلا عصاب ندارم .مم دلم می خاد گریه کنم .منتها گریه ام از این گریه های عوضیه .از اینایی که قرمز می شم .نفسم می گیره .خودمو نگه می دارم که گریه نکنم .
فک کنم سر این سریاله وقتی دیدم بابائه داره پسرره به خاطر نمره ی بدش کتک می زنه .نتونستم گریه کنم .خیلی غم انگیز بود .دلم میخاست قشنگ ابراز احساسات کنم .ولی وقتی اونم هست نمی تونم .نمی تونم دیگه نمی دونم چرا .یکی دیگرم می شناسم که اینجوریه .پس فقط من اینجوری نیستم .اون شب که باهاش ،با همونی که مثله منه .حرف می زدم متوجه شدم .می گفت اونم وقتی با کسی سریال یا فیلم می بینه اینجوریه نمی تونه خوب لذت ببره .منم گفتم چه جالب توام اینجوری منم اینجوریم .اون گفت وای جدا ،من فک می کردم فقط من اینجوریم .منم گفتم آره .آدم تا مثله خودشو پیدا نمی کنه فک می کنه فقطخودش اینجوریه .ازش بدم می یاد که تو سریال بینی ها و خلوتام دخالت می کنه .ازش بدم می یاد وقتی سریالو زودتر از من می بینه تعریف میکنه .من اصلا دوست ندارم یکی برام تعریف کنه چی شده و چی نشده .کتاب یا فیلم یا سریال .مگه اینکه بخام که موضوع اش رو برام بگه نه اینکه مو به مو بشینه همرو تعریف کنه .خب اینجوری چه لذتی می مونه .دیگه برای چی اون کتابو بخونم یا اون فیلمو ببینم .
خلاصه اینجوری .الانم تو قیافه ام .

پاسخی بگذارید

