کیبورد فارسی, شامپو اواکادو, لی مین هو, اندوه جنگ, ویتنام, چین, پنیر در تله, یوجونگ, زبان تخصصی, تولد, ایفون سیکس اس, ای لاو یو, بهم تبریک بگین خب دیگه عه.

کیبورد فارسی دانلود کردم ولی زیاد ازش خوشم نمی یاد با اینکه فارسیه ولی س سه نقطه نداره, ز دال نداره و گشتم که می گم نیست, در هر حال فعلا که هست, بهتر از عربیه, ترجیح می دادم فینگیلیش بنویسم تا عربی, انقدر از عربی بدم می یاد, فردا می خام بالاخره کتاب جدیدی که خریدم رو شروع کنم بخونم ""اندوه جنگ ""
زبان تخصصی رو خوانده نخونده پرتش کردم اونور کی تو هفته ی منتهی به تولدش درس می خونه? ,باید کاری که دوست داری و انجام بدی, و دیگه اینکه هفته بعد هوش مصنوعی می خونم, بعدشم باید برم تو مرحله ی مرور, دوس دارم برم کتاب فروشی بچرخم, کاش تولدم جمعه نبود, اه, چقدر بده ادم تولدش جمعه باشه, ایش,
دو قسمت چیز این د ترپ رو دیدم, خاهر بک اینو با اینکه خوب بازی کرده ولی رو عصابمه, حسوده و نمی زاره بک اینهو به ارزوش که پیانو زدز نه برسه, ولی با یوجونگ خوب گروهی می شه, چفته همن, این هفته هم به خاطر عید چینیا نمی دتش, من نمی دونم عید چین به اینا چه مربوطه!
نمی دونم چرا با کیبورد فارسی ارتباط نمی گیرم, چرا? باهاش راحت نیستم, چینجایاااا.
فک کنم خابم می یاد, چشام درد می کنه, دیشب هشت قسمت اخر دکتر غریبه رو دانلود کردم, فک کنم تا صبح تموم کرده, خوبه, من بعد شبا می زارم دانلود, حس می کنم تو این گوشی سریعتر دانلود می شه, باید یه راهی پیدا کنم زهرا رو از اینستام بلاک کنم, اوووم چه راهی ینی, پووف کاش همون موقع بلاکش کرده بودم فرصت بود اه, حالا نگا باز باید تحملش کنم, اییشش, حس می کنم از وقتی شامپو اواکادو رو می زنم موهام بلندتر شده, عجیبه نه?!
فردا از صبح می خام سریال ببینم, به امام هشتم, حالا ببین, شب خوش.

پاسخی بگذارید

