دندون درد .دلتنگی .ولنتاین .عروسی .هوش مصنوعی .لاو یو مور .کیم جاعه جونگ

هر وقت کتاب هوش مصنوعی رو می خونم دلم برای دانشگاه تنگ می شه .چه توو این کتابه که منو دل تنگ می کنه ؟!از خوندنش خسته نمی شم با این که صفحه به صفحه اش پر نکته برداری هامه .خوردمش رسما .ولی بازم دارم از رو نکته هام نکته بر می دارم .نمی شه کنکور فقط از روی یه کتاب باشه ؟!خارجیا از رو شصت تا کتاب کنکور می گیرن ؟

 

دو ترم اخر دانشگاه بهترین دوران بود .با اینکه تنها بودم .ولی توی کلاس همیشه کسی بود که باهاش صحبت کنم .سر هر چیزی .فک می کردم سر کلاس قران باید حوصله ام سر بره ولی بهم خوش می گذشت چون استادش خیلی باحال بود .سر کلاس خبره با مژده اشنا شدم .مژده الان کجاست ؟!دلم براش تنگ شد .چه روزای خوبی بود .یادش بخیر .

 

امروز از صبح دندونم درد گرفته نمی دونم چه مرگشه قبلنم اینجوری یه هفته درد گرفت بعد خوب شد .امیدوارم این سری اینجوری باشه .حوصله ندارم برم دندون پزشکی .از دندون پزشکی متنفرم .

الانم دارم برای صدمین بار لاو یو  مور کیم جاعه جونگ را گوش می دادم .

قشنگه شمام گوش بدین همین یه اهنگش قشنگه تو البومش .معنی اشم عالیه .

از روی کتاب هوش عکس انداختم نوشته بودم به یاد استاد طارمیان ،گذاشتمش روی صفحه ی استاد .

استاد خوبی بود .

دیگه اینکه .اخر هفته عروسی دعوتیم .

پاسخی بگذارید

