دندون پزشک, لایک, بی نهایت, شرط بندی, یوجونگ رو ندیدم هنوز اووو وو, یوجونگ. برم ببینم لینکش اومده.

می خواستم در مورد یه چیزی تحقیق کنم ولی یادم رفت, دیروز می خواستم بیام حرف بزنم یادم رفت, خابم برد دیگه, دیروز رفتم دندون پزشکی دکتر گفت باید روکش کنی دندونرو منتها من حال نداشتم گفت زیاد اوژانسی نیست قضیه اش, دردم که نمی کنه پس بی خیال شدم و دارم باهاش می خورم, اون یکی رو هم گفتم, نگاه کرد گفت چیزیش نیست, حساس شدی,! راست می گه حتما همینطوره, خیالتون در مورد حاذق بودن دکتره جمع, از این زپرتیا نیست که بخام دنیارو بگردم تا یه دندون پزشک خوب پیدا کنم, این از اسمون تلپی اتفاقی افتاد تو دامن خانواده ما, ما ولش نمی کنیم, همین جا هستیم, اووم, موهامو دوباره رنگ کردم, خوب شده, و دارم با ایفون حال می کنم دیگه, ایفون نادو چواعه, ❤️❤️❤️❤️

پاسخی بگذارید

