اهنگ کره ای

می دونین دارم اهنگ گوش می دم .اهنگ کره ای .شاید بگین تو که هیچی از این نمی فهمی پس چرا گوش میدی .باید بگم من انگلیسم همچین خوب نمی فهم پس چرا گوش می دیم ؟!چه اشکالی داره ادم اون چیزی که واقعا ازش لذت می بره رو انجام بده .چیزی که واقعا بهش ارامش می ده و حساشو رو بر می انگیزه رو گوش کنه ..یا کارای دیگه .اگر تو کارهای جبر داریم نباید برای کاراییکه مختص به سلیقه خودمونه عمل کنیم ؟!ینی چون من ،اینو زبانشو نمی فهم نباید گوش بدم .؟به نظر من هنرمندای توانایی داره کره .سریالش عالیه .همه ی موضوعاش عشاق شدنشون تکراریه ولی قشنگه .منو جذبم می کنه و از دیدنشون لذت می برم .از همه مهمتر محتواش شعاری و مسخره نیست .خیلی مفهومی .تو می تونی باهاش همذات پنداری کنی .مثل پنیر در تله .تو هم یوجونگو درک می کنی هم دختترو هم بقیه رو .این پیچیدگی شخصیتی رو خیلی خوب در می یارن .اینکه هیچ کس ،کس دیگه ای رو به طور کامل نمی تونه بشناسه حتی اگه خیلی بهش نزدیک بوده باشه .اینکه جنس  ،جنسو پیدا می کنه .اینکه اگر گوش بایستی حرف خودتو می شنوی یا حالا هر چی فکرشو می کنی .از همه مهمتر مردای جذابی داره .

خیلی مولفه های مهم دیگه ای هست که به همشون توجه دارن تو درام ساختن .

و اهنگ ،تو یه اهنگ چه چیز می تونه غیر صحنه سازی و موزیک و اینا مهم باشه ؟شعر .شعره که اهنگ رو قشنگ می کنه .انقدر این شعراشون قشنگ و بامعنیه که تو حظ می کنی .یه دونه شعر اینجوری خارجی پیدا کن بهم نشون بده .یا ایرانی :دی

همه ی اینا رو گفتم که بگم این یه چیز سلیقه ایه .من دوست دارمشون .تو اگه دوست نداری می تونی گوشاتو بگیری ..

پاسخی بگذارید

