در مورد سلیقه و درک بین افراد حالا در هر زمینه ای .اینجا در مورد سریال .پنیر در تله یا موریم اسکول

نمی دونم چرا انقدر احمق دور و ورم زیاده

نمی دونم چرا اصلا نظرات من با هیچ کدومشون یکی نیس

اشکال از منه یا اینا اسکلن .من دارم از نظرم دفاع می کنم می گم به این دلیل و به این دلیل مصلا این حرف من درسته .اونا فقط می گن نه تو داری نظرتو تحمیل می کنی دفاع کردن از نظرت تحمیل کردنه چقدر احمق .زیاده .

خیلی کم پیدا می شه که نظراتشون با من یکی باشه .چقدر ادم باهوش و ادراک بالا کمه .ما عده ی معدودی هستیم که هنوز همو پیدا نکردیم .پووف سر درد گرفتم.کند ذهن .یادم باشه دیگه باهاش حرف نزنم .معلومه ادمه نقذ پذیری نیست .

 

الان دارم تو سایت بیا تو کره نظرات رو می خونم .می بینم اینا هم مثه من گفتن سریال خوب بود همون نکاتی که من بهش توجه می کنم رو نوشتن ..پس در واقع اینایی که من باهاشون در ارتباطم احمق .ادم که نباید با احمقا بحث کنه .اییشش .

اشتباه از منه .این دفعه ی اخر .

پاسخی بگذارید

