روز بعد از تعطیلات خود را چگونه گذراندید ؟!

ساعت یازده بیدار شدم ،صبحانه مربای البالو خوردم ،بعدش گروه تجسس دیدم ،بعد از اون زدم دیدم داره مهران مدیری می ده ،نشستم اونو نگاه کردم. اصلا از کاره مهران مدیری خوشم نیومدا ،من اگه جای سحر ولدبیگی بودم یکی می زدم تو گوش مهران مدیری ،بعد اون ماسماسک رو ازش می گرفتم ،خودم بقیه موهاشو کوتاه می کردم که حداقل کمتر دلم بسوزه. عوضی. ناهار خوردم ،رفتم حمام ،اومدم یه قسمت از پیج ترنر رو دیدم. بعد اهنگ گوش دادم و اینستا گردی کردم. بعدش اومدم پایین ،چای خوردم ،بعد جومونگ رو دیدم ،»من جومونگ رو دوست دارم صد بارم بده می بینم ،تازه الان یه سری چیزاشو بیشتر می فهمم. » بعدم سریال سخیف شبکه یک رو که جدید هست رو دیدم و حالم ازش بهم خورد. الانم نشستم ببینم شبکه نسیم چی می خاد بده ،اونو ببینم ،اهان شروع شد ،دور همی ،باز معلوم نی کیو می خاد کچل کنه. اییشش ،احتمالا رفتنی تو جام هم می خام قمار باز رو ببینم ،سریال جدید کره ای. 

فردا هم خدا بزرگه. شب خوش. 

پاسخی بگذارید

