…ولی اگر هم چنین اتفاقی هم بیفتد ،یاید جایی داشته باشی که بتوانی رد پایت را بگیری و به ان برگردی ،جایی که ارزش برگشتن داشته باشد./ کافکا در کرانه/ ص 331 

از صبح داشتم فکر می کردم چرا تو حسابم.پول ریختم ،پس چرا اس ام اسش نیومده ،تازه الان یادم اومده که اهان ،شمارمو عوض کردم. اخر این هفته کنکور ازاد دارم ،روزا ،اگر اگرچه گاهی خسته کننده می شه ،ولی راضیم ،شاید بعد این کنکور یخورده دنبال کار گشتم ،شاید رفتم کلاسی چیزی ،قراره که تا کی بشینیم خونه و سریال ببینیم ؟!سریالا که تمومی ندارن ،باید یه حرکتی کرد ،ولی خب تا عمل نکنم ،اینا همه اش در حد حرفه. بالاخره یه اتفاق خارق  العاده ای می افته ،بالاخره می رم سرکار صبح تا شب ،و حسرت این روزای بی کاری و عاطلیمو می خورم. این دوره هم می گزره و دوره ای جدید شروع می شه ،داشتم فکر می کردم ادم هرسال نگرشش به دنیا به اعتقاداتش و کارای قبلیش عوض می شه ،من نسبت به دو سال پیش خیلی تغییر کردم ،و می دونم که این تغییر از چی نشات می گیره ،ولی به قول کافکا تو کافکا در کرانه ،ادم.همیشه باید یه جایی رو نگه داره که اگر خسته شد و خاست برگرده ،بتونه ،جمله دقیق اش رو تو سابجکت نوشتم ،

من همچین جایی رو داشتم ،الان یه حس خوبی دارم ،دو خرداد ،زیر باد کولر ،دارم به صحنه ی خنده دار سریال کشاورز مدرن فک می کنم و می خندم و اینستاگرام چک می کنم ،کی می دونه که من چقدر زنده ام ،کی می دونه که شاید در اینده وقتی برای این کارا نداشته باشم ،پس بای الان زندگی کنم و کارایی که راضیم می کنه رو انجام بدم ،دلم می خاد تا می تونم سریال ببینم و از توشون نکته هایی که دلم می خاد رو جزب کنم ،دلم می خاد برم بیرون بگردم ،پارک ،خیابون ،الان خیلی فصل قشنگیه ،همه جا پر گل ،حس می کنم بهار امسال طولانی شده چون این گلای زرد که گوشه کنار شهر و تو پارکا به چشم می خورن ،همیشه و من دوسشون دارم ،فروردین تموم نشده می ریختن و سبز می شد درخچه اش ول الان خرداد و هنوز این گلای زرد هستن. 

کتاب غول مدفون رو نخوندم ،جزبم نکرد ،فکر می کردم قشنگ باشه ،الان کتاب از دو که حرف می زنم از چی حرف می زنم هاروی موراکامی رو در اوردم بیرون که بخونم ،هنوز دو صفحه اش رو خوندم 😂 

دلم می خاد ،فست فود خوردنم رو کم کنم ،مصلا یه ماه هر وقت می رم بیرون فست فود نخورم ،تو فکر این کارم و این کارو می کنم ،یه دندون عقلم داره در می یاد و فکم رو ازیت می کنه ،باید برم دکتر تنبلیم می یاد. همچنین اون افتی که ازش صحبت می کردم از چند ماه پیش هنوز هست ،گاهی باد می کنه ،و دوباره می ره. 

و دیگه اینکه ،همین دیگه ،مدرن فارمر هم خیلی خنده داره ،خییلی. 

پاسخی بگذارید

