I am 27 gunwoo ریتمش خیلی غم داره توش فقط باید گوش کنین تا بفهمین 

معنی اهنگ I am 27 از gunwoo,انگار که تو روز تولدش باشه ،و موقع فوت کردن شمع ها به یاد خاطرات تلخ سالی که گزشته می افته ،و عشقهایی که از سر گزرونده ،می گه “من 27سالمه ،” دوباره پنهان در سایه های شب تو شهر سرگردانم ،هیچکس منو نمی بینه ،انگار که تو چشم هیچکس نمی یام ،من تنها هستم ،از خودش می پرسه که “دنبال چی می گردم ؟”

ایا فردا هم همینجا خواهم بود ؟

میانه ی رویابافی ،زهنم گیج می شه ،ساعت سه نشستم و دارم گریه می کنم ،”زندگی من به کجا داره می ره ؟”

بهم بگو که من به کجا دارم می رم ،اگر یه اهنگ عشقی بخونم حتما می فهمم ،من 27سالمه 

خیلی زود اسمون روشن می شه ،فردا نمی تونم خودمو بشناسم ،اگر الان بشینم و گریه کنم ،کی منو در اغوش می گیره و بهم احساس دلگرمی می ده برای ادامه زندگی ،هیچ گزشته و اینده ای وجود نداره ،فقط امروز برای من وجود داره ،

من نمی دونم که چی منو راضی می کنه ،یه اهنگ عاشقانه ممکنه جهان درونم را تغییر بده ،مصه یه نسیم ملایم تو سپیده دم ،من گم شدم، وقتی که راهمو پیدا کنم ،ایا رویایی خاهم داشت ؟

من قصد انجام دادن کاری رو ندارم اما شما مطمئن باشيد که من 27سالمه.

………………

 و شمع ها رو فوت می کنه. 

اهنگش منو یاده خودم می اندازه ،مخصوصا اونجاهایی که داره در مورد اینکه زندگی اش به کجا داره می ره و نمی دونه که چی راضیش می کنه ،و راهش رو گم کرده ،و رویایی نداره ،و تنهاست. وقتی داشتم روزمرگی یکشنبه رو می نوشتم ،داشتم اینو گوش می دادم ،دیدم چقدر هماهنگ معنی اهنگ با حسهام. عالی بود. 

پاسخی بگذارید

