دوشنبه

گونگ شیم زیبا رو تموم کردم خیلی قشنگ بود .تو کهار روز ،صبحها بلند می شدم نگاه می کردم .اینجوری زودترم  تموم می شه .لامصب هرچی به اخرش نزدیک می شه ادم بیشتر دوست داره ببینه .پسره خیلی زرنک بود ،الحق که راسته که می گن اصیل زاده به ذاتش برمیگرده .

امروز رفتم بخیه ام رو کشیدم .الان یخورده درد داره و م یسوزه .ولی خب خوب می شه .به دکتره کفتم دیگه در نمی یاد گفت نه .

الان دارم اهنگاهی متن سریال عاشق بی پروا رو گوش میدم یه سایت پیدا کرده بودم اونجا همه ی اهنگارو با ترجمه فارسی گزاشته بود خیلی خوبه ترجمه هاش برا من زیاد جالب نی :|

ولی خب بهتر از هیچیه .مهم اینکه مفهوم دستت بیاد .

داشتم از کی فارشیو از بهمن پارسال رو نگاه میکردم ببینم این زخمه از کی بوده و از کی نوشتم که هست .ولی دیگه خسته شدم پیدا نکردم چیزی .

تمش از اینایی بود که هی باید مور می زدی برای همین عوضش کردم .

اینجوری بهتره .کی حال داره برای دیدن بقیه نوشته مور بزنه .

.

پاسخی بگذارید

