مصائب ارشد

چندین تا مقاله ی به روز پیدا کردم حالا نمی دونم اینا مقبول اون عوضیا واقع می شه یا نه .برای شبکه که همونایی که خریدم موند برای این یکی گفته بیارین ببینم قبول می کنم یا نه .باز این بهتره .می شه باهاش کناراومد .وای ینی تو کلاس فقط یه بحثو کش می ده ها .کش می ده .دختره می گه این جزوه برای شماس ما خریدیم .وای ینی نیم ساعت هی یه جملرو به طروق مختلف تکرار کرد که نه مال من ننی خب یه بار بگی می فهمیم دیگه .به قول خودتون دیگه ارشدیم مثلا

وای ینی اینارو پیدا کردم یه باری از دوشم برداشته شد .خابم گرفت .

بار بعدی ترجمه ایناس .وای ینی توشون چی نوشته ؟

خب اخه کی حال داره اینارو بخونه .خدایا .چه بدبختیههه .

زینب این گوشه خابیده .الان زهرای اسب می یاد می گه خابیدیییییییییییییی .جمله هاشم همینجوری می کشه چی کاررررررر می کنییییییییین بیاین پایین دیگه .حالا خودش پایین نشسته با گوشیش ور می ره ها .ایش چه رو عصابه .

وای فردا هم تعطیله .فردا اگه جزوه بنویسم .گاماس گاماس شروع م یکنم خوندن این مقاله ها .ببینیم چه خاکی تو سرم باید بریزم .فقط یادت باشه من شنبه عمرا لای اینارو باز کنم .ایگنیا؟

شنبه می خام قلب سرخ و در راه فرودگاه ببینم .البته اگه تا شنبه زیرنویس هر دوتای در راه فرودگاه  بیاد که فک کنم بیاد .خلاصه اینجوری .

دیروز داشتم به این همکلاسیه که یخورده شبیه خنگاس .گرچه خودم خنگترم حرف می زدم .گفتم این مقاله هارو از کجا یافتی اونم نیافته بود خلاصه حرف زدیم و اینا

بعد یخورده  چرت و پرت گفتیم .بعد یه یه ساعت بعد یه لینک فرستاد لینک گروه بود یه گروهی برای کامپیوتریا .بعداونجا لینک جاهایی که می شه مقاله ها رو مفتکی  دانلود کرد رو دیدم و خلاصه همه ی لینکارو برداشتم و گفتم الان که شبه فردا ببینم چیکار میکنی .

همه ی اهنگای خفن اومده ولی تا سه امام نمی تونم گوش کنم :|

وای بی تی اس ترکونده ها .هفته بعد برم یوتیوب ببینم .

دارم اهنگای دانشمند شبگرد رو گوش می دم می ترسم یکی بیاد تو .

داشتم یه سری از نویسنده ها ی این مقاله ا رو می دیدم .بیشترشون یه یاروی چینی بود .اونا می شینن مقاله رو از خودشون تحقیق می کنن می نویسن .ما اون موقع مقاله اماده رو زورمون می یاد خلاصه برداریش کنیم .خجالت اوره .

 

پاسخی بگذارید

