ترجمه/ بالاخره بارون اومد/ سریال جدید ،کدومو اول ببینم  یا یادآوری ؟ k2  

وقتی ترجمه تموم شد و متن چهل صفحه ای مقاله ی بعدیو دیدم از دندونم دردی بلند شد که نگو ،از همه مهمتر اینکه این زهرای نکبت فلششو زده به کامپیوتر ریده شده توش ،ویروس گرفته از اینایی که فلشو وصل می کنی بعد توش شورتکات می سازه ،اه عصابمو بهم ریخت. تو روز ساعت کم می یارم ،چرا روز انقدر کوتاهه ؟!من دوست دارم تو روز هم درس بخونم هم سریال ببینم هم ناهار بپزم بوخورم ،چطور می شه همه ی این کارا رو به نحو احسن انجام داد بعد هول نشد بعد وقت تموم نشه ؟!و از خودت و از همه کارایی که کردی رضایت داشته باشی و هیچ کاری نصفه نمونه و از انجام همشون لزت ببری ؟!واقعا چجوووووررریییی ؟! 

دلم می خاد سریال جدید ببینم ولی این چند روزه فقط درس  خوندم ،دلم می خاد بشینم  خیلی الکترونیک بخونم ولی یه صفحه شایدم دو صفحه خسته می شم ،فایده ای نداره هرچقدر سعی کنم بفهمم نمی فهمم 😂😐 با موبایلم ور می رم بعد دوباره می خونم ،سر مثال حل کردن برسم حتما وضعم بهتر می شه نه ؟لطفا فک  کن یه چیزی تو مایه های ریاضیه و پاسش کن لطفا 😭 وای عشق سه شنبه هام تازه برگشته می گه خییییلی لزت بخشه انقدر با عشق توضیح میداد عزیزم 😭❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍 

چجوری می تونم هشتاد صفحه رو که موضوعهای متفاوت هستن رو بهم ربط بدن و خلاصه اش کنم و تو بیست دیقه توضیح بدم 😭😭😭😭😐😐😐🤔🤔🤔🤔اه چقدر سخته ،لعنتی ،کاش می رفتم سر کار و دست از ارشد می شستم. اه .اه. عصاب ندارما. 

پاسخی بگذارید

