دنیای ما طلسم شده. 

اون دیوسای عوضی که تو دانشگاه دهن گشادشون رو باز می کنن گه خوری می کنن که ارشد خوب نیست هیچی یاد نمی دن الکی پول مفت و فلان و بیسال ،خیلی گه می خورن با ننه و باباشون که پا شدن اومدن دارن ارشد می خونن تازه نمره شونم بالا می شه ،از همشون متنفرم ،از همشون ،یه بار دیگه بشنوم کسی اینجوری حرف می زنه می رینم بهشون ،برن گمشن تو خونه هاشون و اداره هاشون بشینن و پول مفت دولت رو بگیرن و بکنن تو خیکشون ،دیوسا ،ریدم به قبر همشون ،به قبر مرده های تک تکشون ،از همشون متنفرم ،پوووففف ،اخیش راحت شدم. تو گلوم مونده بود حتما باید می گفتم ،از جمعه تا یکشنبه مقاله های شبکه رو خوندم ،بعدش کارتون دیدم تا امروز ،اول قسمت دو لی مینهو رو دیدم که خیلی باحاله بعدم کارتون دیدم زهرا هم که اومد استوپ نکردم چشش در اد مگه اون پول نت رو می ده که گه خوری می کنه ،عین احمقا می ره کلاس حسابداری به چه دردی می خوره حسوده چندش تا می بینه من کتاب باز کردم بخونم ،اونم سریع کتابای کس شریشو وا می کنه خودشو مشغول می کنه ازش متنفرم ،ایشالا همین روزا بره زیر تریلی بمیره سرش از بدنش جدا شه ،دیگه قیافه نحسشو نبینم ،

هر دو تا کارتونای هایاعو میازاکی رو دیدم ،شهر اشباح خییییییلی عالی تر از شاهزاده مونونوکه بود ،اونم خوب ولی نه به خوبی این یکی ،وای عالی بود شهر اشباح ،شهر دور افتاده ،تبدیل چهیرو به سن ،خیلی قشنگ بود. 👍👍👍👍💕💕💕💕💕😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️امروز چون حوصله نداشتم هیچ کاری نکردم به هیچیم فکر نکردم حالم از اینکه موقع سریال یا کارتون دیدن هی فکرای مختلف می کنی بهم می خوره ،به دختره پیام دادم تا اخر هفته ترجمه ها رو برسون ،اها راستی گفتم اون جنده خانومی که معرفه ان مترجمه اس داشت می گفت چرا دادی بیرون ترجمه شه ،الکی پول دادی ،خاستم بگم به تو چه مگه دارم از جیب تو می دم ،دارم از پس انداز خودم می دم که راحت باشم ،راحت لم بدم راحت بخابم راحت سریال ببینم ،راحت غزا بخورم و حرص نخورم ،کی حال داشت اون همه رو ترجمه کنه ،حالم بهم می خوره ازشون ،وای ازمون پزیری هم خیلی سخته از درس خوندن متنفرم ،صبح یه فکری کردم ،چطور با داشتن همچین خانواده گه و بی عرضه و بی اخلاق و گشاد و تنبل توقع داشتی از خودت مخ در بیای ،امکان نداره ،چطور ممکنه ،وای خب من همینم منم یکی از همین خلو چلا و ضعف مدیریت اعصاب دارم و اخلاقم مصه سگه و تنبل و گشادم ،همه که نباید فیلسوف باشن تو دنیا یکیم باید مصه من ،مصه ما باشه تا توازن برقرار شه ،توقع داشتی مصه اون دختره تو اینستا به موقه شوهر کنی خونه زندگیت اون باشه خاهر و برادرت اونجوری باشن رابطه اشون مصال زدنی ،رویایی ،غبطه اور ،خودش اول دانشگاه تهران بوده بعد ارشد شریف بوده شوهرش لیسانس پردیس دانشگاه تهران بوده ،سرباز رفته و برگشته خونه زندگیش ماه تو خیابان ارش تو ظفر ،خودش خوشگل خوش سلیقه کلی دوست داره ،چقدرم به هم می یان ،با شوهرش ،تولدش برادرش غافلگیر ش کرده با زن داداشش براش کیک خریدن بردن خونه اشون ،خودش انقدر خوشگل و ملوسه که نگو ،ارامش از سر و صورتش و لبخندش می ریزه ،ا ن موقع من ،غمگین و تمام صفات بد همه جهان تو من ،لبخندام مصنوعی ،دلم چرکین و کثیف ،مصله اون کارتون شهر اشباح اگر روح منم شستشو بدن ازش یه عالمه اونجوری کصافط می ریزه بیرون ،روح هممون رو تمام اعضای خانوادم ،صبح به جای سلام به من می گه برو بمیر ،ایشالا بمیری از دستت راحت شم ،ساعت یازده چقدر می خابی مرده بودی ،کدوم مادر تو کدوم جای دنیا از اینکه دخترش تا یازده بخابه اینجوری باهاش حرف می زنه ،چی می شه اگه تا ساعت یازده بخابم ؟! ها ؟تو خیابون ساعت شش صبح شوهر پخش می کنن من عقب موندم ؟! ای کاش می مردم ،ای کاش فردا صبح رو نبینم. 

پاسخی بگذارید

