مقاله ها ،درس و دانشگاه ،این روزا. 

جنگل نروژی رو دانلود کردم ،فیلمشو ،هنوز ندیدم ،ولی قیافه ی واتانابه شبیه بچه های مظلوم ،البته اون بی تفاوتی که مخصوص خودش بود تو قیافه بازیگر هست ،باید ناخونامو بگیرم ،پروژه ام رو ،پروژه می گم خنده ام می گیره ،انگار مثلا یه چیز برنامه نویسی یا یه چیز گنده بوده ،البته برا من خیلی سختی کشیدم ،مقاله بگم بهتره مقاله ام رو نوشتم ،اسلاید سازی کردم ،دیروز خیلی خسته شدم ،ولی تا اخرش رفتم ،باید خیالم از بابتش راحت می شد. می مونه مقاله ی ازمون پذیری ،که اونم باید پیرینت کنم. بخونم و فلانو اینا ،برا اون زمان کم دارم فک نکنم به خوبی این یکی بشه ،با اینکه برا ترجمه اش پول دادم ،البته هنوز پولشو ندادم ،گفتم اگه امروز که همراه زینب ایناام انجام بدم باید شصت تا دروغ سرهم کنم ،چون نمی خام اونا بفهمن که من پول دادم برا ترجمه ،برای همین ،خلاصه ،بهش تلگرام دادم گفتم یکشنبه می ریزم گفت اشکال نداره ،خاستم بگم معلومه که اشکال نداره ،تو دوهفته و خورده ای اسکلم کردی ،داده بودم بیرون سه روزه بهم می داد ،بعد تازه خوبه طی کرده بودم یه هفته ای 😐،برای همین منم همون روز پولشو نریختم. خلاصه. خیالم از بابت مقاله شبکه راحت شده ،می مونه ،پروژه ی الکترونیک دیجیتال که باید یه ان ماس با بار مقاومتی پیدا کنم بکشم. و مقاله ی ازمون پذیری ،که اونم انجام بدم تمامه ،اخیش راحت می شم. پروژه ها رو دوشم سنگینی می کرد ها. بعد با خیال راحت می شینم سریال می بینم ،درس خوندنم بمونه برا امتحان های ترم 🤔😌👍💕 فعلا دارم می رم بیرون ،بالاخره روزایی رسید که می شه تو خونه با خیال راحت اهنگ گوش داد. پووفف. 

پاسخی بگذارید

