دونت فورگت می. رونالدو بهترینه. 

تو گروه الکترونیک دیجیتال سر مسی.و رونالدو دعواس ،دعوارم من با یه دختره شروع کردم ،داشت به رونالدو کس شر م گفت من براش یه عکس فرستادم توشه نوشته بود «فک کردی بارسا برده ،» بعد داشت کتک می زد ،بع یارو کتک خورنده ی می گفت گه خوردم ،بعد با بی ادبی حرف زد منم یا باید قشنگ دعوا کنم یا کلا اصلا جواب نمی دم ،دعواهامم کنتاک می کنم کلا ،بعد نوشتم جهنم اول ،ترکی ،😂بعد نفهمید چیه منم دیدم ضایع  اس تو گروه برش داشتم سریع دختره نوشت ریدی ،منم نوشتم ،من دیدم ا ن کلمه مناسب نبود برش داشتم ولی شما خیلی بی ادبی ،منم با بی ادبا حرف نمی زنم ،جواب ابلهان هم خاموشی اس بعد گفت عمو چند سالته منم دیگه اصلا جوابشو ندادم ،حالا یکی اومد نوشت این چیه نوشتی ریدی چیه ببین چه کلمه زشتی تو گروه به کار بردی فلانو اینا ،خلاصه دعوا شد ،دختره خیلی چندشو بددهنه ،از این ذهلم گتمیشاش که نباید باهاشون دهن به دهن شی چون خیلی بی شخصیت و بد دهنن ،منم ولش کردم. 

اووم ،بالاخره زیرنویس فارسی فیلمی که خیل منتظرش بودم اومد  ،امروز ینی شنبه دیدمش ،دونت فورگت می ،عالی بود. 

چهارشنبه و سه شنبه گمون کنم ،پروژه و مقاله و پاورو انجام دادم برا شبکه رو ،پول دختترم نریختم هنوز ،یکشنبه می ریزم بهش گفتم ،اونم دوهفته منو الاف  کرده بود در هرحال ،این به اون در. بعد پنج شنبه رفتیم بیرون یه پالتو خریدم از این بی دکمه ها ،ابی پررنگ ،ازش خشم اومد ول الان بی دکمه بودنش از چشمم افتاد اخه پالتو هم بی دکمه می شه ؟ولی خب ،سبزه تکراری شده بود. حالا. اووم عرض کنم که کلی تمرین الکترونیک حل کردم همه اش غلط غولوط ،ینی یه دونه حل می کردم می گفتم نکنه غلطه شیشصد دفعه چک کردمشون. فک کنم الکترونیک رو نتونم پاس کنم 😐

وای خدایا لطفا کمک کن. 

خابم می یاد. ساعت ده و ربعه. گابلین رو دانلود کردم ،هنوز ندیدم ،ل مینهو رو گفتم ؟تا شش دیدم عالی بود ینی عالی هر بار عالی تر عاشقش شدم 😍😍😍💕💕💕خیلی عشق شده اینجا خیییلی. دختره هم خیل بامزه اس ،از معدود دخترای تو سریالاس که خوشم ا مده ازش. 

می خام باز یه چن تا دیگه الکترونیک حل کنم. فعلا. 

امروز  شنبه بود ،سیزده اذر. 

پاسخی بگذارید

