سه شنبه 

سر زنگ هندسه می گم این درسا بسه ،کاشکی این زنگ بوخوره ،دل به دلدار برسه ،دل به دلدار برسه ،سر کلاس شبکه یهو اومد تو ذهنم 😂💕 

سهشنبه 23اذر 

پسره داره ارائه می ده ،کم مونده بگه اینجا نوشته دیگه من حال ندارم حرف بزنم خودتون بخونین 😂 

،بالاخره ارائه دادم ،همه خاب بودن حتی استاد داشت خابش می برد ،منم داشتم روخونی می کردم ،مصلا اگر حفظ می کردم همه بیدار گوش می کردن ؟!،از سرم انداختم ،پووف. راحت شدم ،اخیش ،دوهفته ی عذاب اور تموم شد ،حدالقل چهار نمره رو می گیرم دیگه ،خوبه ،در هر حال معلوم بود که نمره کامل نمی گیرم ، ولی خیلی ضایع بود هر چقدرم من از رو بخونم بازم دلیل نمی شه استاد هم بخاد بخابه ،من این همه زحمتو به خاطر حرفای اون بیشعور کشیدم ،بعد داشت می خابید ،جنده خانوم 😒 خیلیا اومدن از رو خوندن ،مصلا قبلیه کل اسلایدو کرده بود نوشته ،منم از این به بعد همین کارو می کنم ،دیوسا ،دیگه همینیه که هست ،اخه کی می شینه ببست صفحه رو حفظ می کنه ؟هرکی می کنه ،خری بیش نیست ،من که نمی تونم یه متنو بیست صفحه ای باشه ،حفظ کنم بعد بی اینکه ورقی دستم باشه برم بگم ،اصلا می رم اونجا همه چی از یادم می ره ،

صدامم در حد بنز می لرزه متنفرم ها اه اه ،پسره ی دیوس برگشت اخر ارائه ام گفت خب چی شد ،خاستم بگم تو که خاب بودی ،بعد گفت روخونی دیگه ،گفتم نوبت شمام می شه ،نوبتش که شد حال دیوسشو می گیرم زاقارت عوضی ،متنفرم ها ،انقدر زاقارت که به لعنت خدا هم نمی ارزه کل هیکل و قیافه و تیپش ،عنه ،عن ،بعد داره گه خوری می کنه. انقدر حرصمو در اورد ،حالا دارم براش. کله ک.ی.ر.ی 😂😒 دقیقا فقط این واژه م تونه عمق نفرتم رو از همچین ادم چندشی ابراز کنه و مفهوم رو برسونه ،شما هم گه خوری نکنین ،امروز خیلی صبر به خرج دادما ،با صبر جواب پیرمردی که از من خوشش اومده بود رو دادم ،با صبر رفتم کارت بلیت دانشجویی رو از مترو صادقیه یه عالمه یه عالمه راه رفتم تا برسم به مترو رو گرفتم  ،بعدش هم با صبر تو کلاس شبکه نشستم ،مقالمو خوندم بعدشم سریعا گفتم منم می خام ارائه بدم و رفتم دلو زدم به دریا و روخونی کردم ،می دونین چیه؟ خودم می دونم این روش درست نیست وحتی به نظر م حفظ کردن هم درست نیست ،(کدوم روشمون درست هس که این درست باشه. )ولی اخه اینا یه سری موضوعاتی هستن که فهمشون سخته و از همه مهمتر نرم افزاریه ،مصلا اگه بخای یه موضوعی مصه مال من رو توضیح بدی باید خودت اجراش کنی تک تک که من نه بلدم و نه می کنم همچین کاری رو،چون کسی ارج نمی نهه ،به همچین تلاشی در این سطح ، من خودم اگه می خاستم دقیقا توضیح بدم مقاله چیه و چی کار کرده شاید تو دو صفحه خلاصه می شد ولی اخه به دو صفحه نمره می داد ؟نه ،خب اگه منظور اینکه ببینی من چی فهمیدم و چه به علمم اضافه شده ،من این دو صفحه که فحوای کلام هست رو فهمیدم ،اگر نه پس باید بشینی گوش کنی من برات بخونم جمله به جمله ،مصلا اگر اون یکی استاد افلیجه گیر می ده اون گوش می کنه خداوکیلی گوش می کنه حواسش هست تو چی داری می گی ،اسلاید ها رو چک می کنه ،مقاله ها رو چک می کنه ،بعد اینکه مقاله 2016یه مقاله جدید و درست و غلطیش و اجرایی شدن این طرح ها ،کلی طول می کشه ،دیگه وقتی یه چیز جدید می خای جدید می شه این دیگه. در هرحال استاد خیلی بیشعور بود که خابید و اون دو سه تا دختره ها هم هیچ وقت نمی اومدن عین پارازیت اومده بودن مخصوصا ا ن دماغ عملی چندش که ازش متنفرم ،خیلی بیجا کردن که داشتن سلفی می گرفتن ،امیدوارم نمره اشون کم شه جنده های زاقارت عملی. اه اه. ارشد چقدر مزخرفه. حالم بهم میخوره از دانشگاه و دخترای تو کلاس ،چقدر غیر قابل تحمل ان ،عنن. عن. 

خسته شدم ،شب خوش ،فردا گابلین 😍 

پاسخی بگذارید

