این هفته و دانشگاه 

الان یه لبخند ملیحی حاکی از هاها دلم خنک شد تو لبهامه که نمی تونم مخفیش کنم ،بعد از تعریفی که استاد از من کرد توجیه ها شروع شدن ،به استاد گفتم چرا همه می یان موضوع ها غیر مرتبط ارائه می دن ،پس ینی من فقط اسکل بودم ،رفتم دنبال مقاله جدید و مرتبط با درس پیدا کردم. خودمو جر دادم برا ترجمه اش ،اینه پاسخ زحمات من ،گفت خب مقاله مرتبط مسلما نمره خاص خودش را داره ،منم عین اسکلا گفتم اها ،خوشالم کردین ،چون واقعا خیلی نگران بودم ،قبلش داشتم خودخوری می کردم واقعا بدجور رو عصابم بود ،همشون اومدن مقاله ی شبکه رو اراعه دادن رفتن نشستن ،الان برا اونا از سر انداختنی یا برا من ،بعدشم گفت همتون می گین مقاله نی ،مگه می شه نباشه ،پس این خانوم از کجا پیدا کرده ،حالا درسته ارائه اشون خیلی خوب نبود ولی مرتبط با درس بود و من اینو لحاظ می کنم بعد من باد کردم 😏😌بعد گفت بعد یه سری از دوستان هم بهشون خرده گرفتن ،حالا درحالی که برا خودشون به قولی ،اصلا مربوط به درس نبود ،دلم خنک شدا ،چچچجججووورر ،ینی رید به همشون ،اها ،به زنیکه شمالیه مرفه بی درد می گم جزوه تو بده کپی کنیم می گه نمی دم 😐براش خیلی زحمت کشیدم ینی اگه کنار استاد نبودم قشنگ گفته بودم به جهنم ،می خای ببری سر قبرت ،جنده خانوم ،ایشالا نمره ات کم شه ،والا ،خاک تو سر ،بخیل ،حالا انگار اتم کشف کرده ،زحمت کشیده نمی خاد شیرش کنه ،کودن ،خلاصه نشد برینم بهش ،به روز تلافی می کنم ،امروز که قسمت شد خدا از طریق استاد تلافی دل شکستگی منو از ا ن هفته رو در اورد ،از اون هفته حرف پسره رو عصابم بود کصافط اشغال ،خوب رید بهش دستش درست ،😂😂💕💕👍👍👍👍دلم خنک شد. مداری که امیر برام کشید ،درست بود ،تازه استاد تعریفم کرد ازش گفت ،این روش جدیدی بچها ،که دوستتون انجام داده ،شما هم می تونین این کارو بکنین ،به جای اینکه همتون مصل برا هم باشه 😌.منم خر کیف شدم ،بعد همه گفتن چی چی چی شده ،چی کار کرده ،من اولش ترسیدم گفتم نکنه اشتباهه ،از این دختره پرسیدم ولی اون اصلا درست توضیح نداد ،بعد گفت فقط گفت اره اره درسته ،خوبه امیر اومد برام کشید ،وگرنه الان دختره هم برام نمی خاست درستش کنه ،کصافط ،این همه هم ازش خواهش کردم و تشکر ،دیوس. واقعا همشون غیر قابل تحملن ،چطور می شه یه ادم نرمال معمولی و خاکی بینشون نباشه ؟ارشد خیلی زاقارته خیلی ،اه ،حتی یه پسر درست حسابیم نیومده ابراز مودت کنه 😐🙄شانس نیست که ،اه ،خابم می یاد امشب شب یلدا بود ،قرار اگه خدا بخاد و بنده خدا ،بشینم ازمون پذیری بخونم ،هفته بعد جلسه اخره ،رفع اشکاله ،امروز ازش خاستم ا ن مساله هارو باز بگه منتها بازم نفهمیدم ،هفته بعد م باید ازش بپرسم ،امیدوارم یه بلای اسمانی سر جزوه این زنیکه بیا دلم خنک شه ،ایش ،

همه سریالا مو دیدم ،گابلین ریتمش تغییری نمی کنه رو ریتم و داستان بیفته ،ولی باحاله خنده داره ،لی مینهو هنوزم عالیه ،می خاستم سریال جدید دانلود کنم گفتم ولش کن ،وقت نمی کنم ببینم ،ازدرسا می مونم ،برای همین ول کردم ،خسته شدم ،فعلا خدافظ.ساعت یک و نیم ،شب یلدا تموم نشد ؟!می گن فردا هم شب یلداعه ،هوا خیلی سوز داره برف نمی یاد لعنتی. 

پاسخی بگذارید

