پله 

به پله ها فک می کنم ،پله های به شدت مارپیچی و زیاد و عریض و لیز ،که دارم با تقلا و زور خودمو ازشون بالا می کشم ،یه حس دلهره و ترس تو دلم حس می کنم ،پایین رو نگاه می کنم ،از نرده ها می گیرم ،سفت ،تا لیز نخورم ،و می رم بالا ،بالا پشت بوم انگار ،سرسبزه و سرد ،خیلی جمعیت هست نمی دونم صف چیه ،همه از پله ها می خان استفاده کنن ،یه لحظه  شبیه دانشگاه می شه و جمعیت دانشجو هستن ،یهو یه  هلی کوپتر از این بزرگا و سفید داره می یاد هی پایین تره من می ترسم و پرت می شم زمین دستم رو زمین و عقب عقب می رم و دارم جلومو نگاه می کنم ،می گم ینی قرار منو بکشه ؟!هلی کوپتر دقیقا از بالای سر من رد می شه ،دقیقا ،نمی تونم هیچ حرکتی بکنم ،یخ کردم و حتی نمی تونم جیغ بزنم ،از بالای سرم رد می شه و من بلند می شم نگاه اش می کنم که دور می شه ولی دور می زنه ،می رم لای جمعیت ،حتما می خاد منو بکشه ،ولی چرا ،به پله ها می رسم ،هنوز لغزنده و همه دارن به همون روش ازش بالا و پایین می رن ،این خاب پله ها رو قبلنم دیدم ،از خاب می پرم و فک می کنم پله های دانشگاه چه شکلی بود ؟یادم نمی اومد ،زیاد فک کردم تا یادم اومد. اونجا پله های کجاست که من دوبار خابشو دیدم ،پل صراطه ؟

پاسخی بگذارید

