دغدغه .

عمده کاری که روزانه انجام می دم :

صبح ساعت ده بیدار می شم یا یازده ،صبحانه و اینا بعد می یام اگه درس داشته باشم درس م یخونم اگر واجب نباشه سریال و یللی می کنم .مثلا کتاب می خونم .یا تو اینترنت ول می چرخم .یا خونه تمیز م یکنم یا می رم ناهار های ابداعی می زارم .

چشم روهم می زارم شب شده ،شب هم هیچی الکی اینور اونور فیلم می بینم فایل مرتب می کنم یخورده کتاب های درسی رو باز و بسته می کنم بعدم می رم تو جام با موبایل ور می رم با دخترا چت می کنیم  می خندیم سر هر موضوعی .بعدم هیچی میخابم .بستگی داره ساعت چند خابم ببره .دیگه مثل قدیما زیاد دیر نمی خابم .چون خسته می شم دیگه میخابم اگه درس خونده باشم کل روزو که کلا زود م یخام مثلا به زور خودمو نگه دارم 12 اینا .مثلا اگه فرداشم کلاس باشم همین حدودا .

اصولا وقتی فرداش کلاس دارم درس می خونم .

سریال جدید دوس دارم دانلود کنم ببینم ولی می گم به خاطر سریال نمی تونم درس بخونم .برای همین دانلود نمی کنم و هی جلوی خودمو می گیرم .از الان تا امتحانا دوهفته فرصت هست باید درس بخونم براشون .

الکترونیک دیجیتال و ازمون پذیری خیلی سخته .یکی از یکی سختتر .همه اش فک می کنم اخر یکیشو می افتم :|

وای خیلی ترسناکه .خیلی م یخونم الکترونیکو ولی هیچی حالیم نمی شه .نم یتونم یه مساله روخودم حل کنم درست حسابی .

یه جواب درست ازش در اد از طرفی می گن استاده خوب نمره نمی ده وای

نمی دونم چی کار کنم .ریدم .

پاسخی بگذارید

