سریال جدید می خام ،اه باید درس بخونم ،می ترسم الکترونیک رو بیفتم وای طاقت ندارم بازم همون درسارو بخونم ازش متنفرم. 

وای خدایا دارم دیوونه می شم که نمی تونم این سریال بوک جو رو ببینم ،خدایا عالیه اخه چرا نمی شه ببینم ،وای دیوونه شدم 😭😭😭😭وای دلم می خاد ببینمش 😭😭😭برم دانلود کنم ؟😉 

ولی اینکارو نمی کنم 😫😌 هفته بعد بکوب درس ،بعدشم درس تا زمان امتحانا ،لطفا زیاد درس بخون ،لطفا. یه شایعه شده بود که بخشنامه جدید اومده که ارشد دو جور می شت ،یه ارشد اموزشی پژوهشی ،که همینایی که ما هستیم و همه هستن ،یه ارشد که جای 6واحد پایان نامه ،6واحد بگزرونن  و نیازی به ارائه پایان نامه نیس ،داشتم فکر می کردم برم باینکاروبکنم که تو روزنامه امروز دیدم زده زهی خیال باطل 😂😂😂پایان نامه لیسانس رو حذف کردن ،چون کپی و اینا زیاد می شه و خب ملت اشنا نیستن و اینا زیاد گفتن می خاد چی کار بزا حذفش کنیم ،اصلشم همینه ،چیه اه ،کاش برا ارشد هم بود من داشتم می گفتم چه خوبه ،برا ادمایی مصه من که تو ارائه دادن ،ریدمونن بهتره این وضعیت وای کاش بود ،اه تازه این قضیه ام برا ورودی های 95به بعده 😂 دحالاودرستیو غلطی خبر برا ارشدا معلوم نبود تو گروه شبکه  سرش دعوا بود می گفتن یه سریا چرا حذف وکردنو اینا حق ما ضایع می شه ،خاستم جوابشو بدم بگم  گه نخور ، تو چون نمی تونی. و شامل طرح نمی شی داری می  سوزی وگرنه همه اتون ته دلتون از خداتونه بی پایان نامه فارغ التحصیل شین ،البته بیس ارشد به  همین پایان نامه  اشه  ولی وقتی یکی مصه من نمی تونه و می خاد بره کپی کنه از سایتا و اینا چه  کاریه ،خب. نه این این همه زحمت  من ،نه اون همه زحمت برا اونا ،نه  این همه هزینه ،هووم ؟والا. حیف شد  ،خلاصه البته من  شک داشتم به صحت خبر ،چون خب خیلی غیر منطقیه ارشد دفاعو پایان نامه نداشته باشه ، خیییلیا ،من حتی برا  لیسانسم کلی رفتم  دنبال استاد و در مورد تحقیقم توضیح دادم ،

،سه شنبه هوا خیلی گرفته بود داشتم یه اهنگ گوش می دادم ،یهو یاد درد و غمام افتادم گریه ام گرفت تو اتوبوس ،بعد قرار بود اوتروز یرم عینعلی زینعلی هم نذرمو بدم هم نمازو باونجابخونم ،تا رفتم تو امامزاده گریه ام گرفت ،عین چی عر زدم انقدر گریه کردم تا کل ریملام پاک شد ،ولی ریمل خوبی بود چشام سیاه   نشد خلاصه نادعلی خوندم و دعا و اینا برا زینب ،که جواب بگیره و برای زهرا و خودم 

 چطور ممکنه یه خدایی که برف رو دو تا دونه ی برف شبیه هم نیستن رو افریده ،بعد نم تونه بخت خاهرای منو باز کنه ،ینی انقدر غیرمنطقی و مسخره و احمقانه اس گاهی خنده ام میگیره بگمش حتی ،ما می خایم ازدواج کنیم ،همین. نه ارزوهای بلند  بالا داریم نه توقع انچنانی ،به همین سوی چراغ 😐 خسته شدیم ،خسته. یا ما رو بکش یا من تا فارغ التحصیل نشدم شوهر کنم ،طاقت ندارم ،می خام خودکشی کنم. 😐

دیگه نمی تونم ،دیگه نمی کشم ،دیگه.نمی دونم باید چطوری بخام ،نمی دونم باید چجوری بگم.

همه چیز به طرز احمقانه ای بدیهیه فقط تو هستی که نیستی. تو هستی فقط برای ما نیستی ،برای برفها هستی ،برای ترامپ هستی ،برای همسایه بغلی که کارهای اون باعث شد خاستگارای خاهرام بپرن ،برای همه هستی ،غیر از ما ،کاش سنگ بودیم ،حداقل یه منفعتی داشتیم. 

 

پاسخی بگذارید

