اخیش الان یخورده احساس بهتری دارم .

ازمون پذیری نکبت بهم داده 14 حالا درسته اون دوتا سوال 2  ونیم نمره ای رو درست ننوشتم ولی نصفشو که نوشتم .داشت فشارم سر کلاس می افتاد انقدر جواب سوالا طولانی بود نکبت بی شرف و بیشعور .حداقل باید بهم 16 یا 17 می داد .اونم با اون موضوع کنفرانسی تخمی که من براش پیدا کرده بودم و مرتبط با درس بود .نکبت .

ریدم بهش .هرجور شده باید درس سه شنبه رو حذف کنم .طاقت ندارم قیافه نحسشو ببینم .زنیکه کوتوله عوضی .

وقتی به این که ممکنه اون جنده ها بیشتر از من نمره گرفته باشن درحالی که همشون ارائه هاشون مرتبط با درس نبوده خونم به جوش می یاد .کصافط .شیطونه می گه ایمیل بزنم بهش برینم بهشا

رفتم ایمل زدم ریدم بهش .این ترمم درسشو حذف می کنم جنده رو .

پس نوشت: 

استاده ایمیل زده برگه دومم تصحیح نکرده بود 😐 ادم انقدر بیشعور 

پاسخی بگذارید

