گاهی اشتباه می کنم ،من کدومم ،تو کدومی ؟!

یه دوستی داشتیم مثل خودمون ،بدبخت بود و شرایط زندگی و خانواده اش دقیقا مثل ما بود ،یادته ؟!اونو دیدم ،برای هم از بدبختی هامون گفتیم. 

از پالتوی سی میلیونی لی جونگی شروع شد ،

بعد به وضعیت دانشگاه های اونجا و اینجا رسیدیم و کس شرای که می خونیم ،

.بعدم اینکه ما که زندگی نمیکنیم ،ما مرده متحرکیم. 

گفتگوی من و این دوست جدید همدرد. 

_بیا بریم سوریه بمیریم راحت شیم. 

من_:زندگیم خیلی نکبتیه ،به نظرت چیکار کنم ؟

_زندگی منم ،تو بگو من چه کنم ؟!

من:عرضه خودکشی هم ندارم ،

_خودکشی راه حل نی ،شاید نمردی ،دردسر داره. 

من:مشکل اینجاست نمی خام بمیرم ،فقط نمی خام دیگه تو این خانواده باشم ،تو این شهر باشم ،

_منم دقیقا. 

من: حاضر بودم یه دختر دهاتی بودم تو یه کوره دهاتی ،هیچی از زندگی نمی دونستم ،هیچ درکی اد اطرافم نداشتم ،اینجوری زندگی راحتتر بود ،وقتی زیاد می دونی ،بیشتر عذاب می کشی. 

_اره افرین ،تنها دغدغه اشون اینکه شوهر کنن ،اونا راحت زندگی می کنن ،هیچی حالیشون نی ،منم تنها فکرم اینکه شوهر کنم ،یه شوهر پولدار ،بعد سریع از این خونه الفرار. 

من:من اگه سریال کره ای نگاه نکنم واقعا دیوونه می شم ،هروز و هر شب باید حرص بخورم و عذاب بکشم و شبا هم گریه. نمی تونم تحمل کنم زندگیو. 

_دقیقا ،من تنها سرگرمي ام سریالاس ،نباشه می میرم ،

من:کسی هم ازشون هیچ توقعی نداره. 

_از من همه توقع دارن ،می گن چرا دکتر نشدم ،همه ،همه ،خسته شدم ،زندگیم خیلی پوچه توقع دارن من دانشمند و تاجر و دکتر و همه کاره باشم 

.

من:به منم می گن چرا کار پیدا نمی کنی ،دو قرون پول می ده توقع داره باهاش هزارتا کار انجام بدم ،لباس بخرم کفش بخرم ،دکتر برم ،اینا به جهنم ،هزینه های لباس زیر و نوار بهداشتی و اینترنت ،و رفت اومد دانشگاه ،هم هست ،همه اشم می پرسه چی کارشون می کنم ،

_نوار بهداشتی چقدر گرون شده. 

من: خیلی.نمی دونم چی کار کنم واقعا ،برم سرکار اولا کار نی چقدر باید دنبال کار بگردم ،دوما کار نیمه وقت مگه حقوقش چقدره ،سوما کی درس بخونم انقدر درسا سخته من هرروز درس می خوندم این ترم دهنم سرویس شد ینی،توقع هم داره هیچ درسیو نیفتی ،

_اره واقعا استادا هم عوضی ،هی می ندازن ،مسخره اشو در اوردن. می دونم چی می گی ،عین منی ،توقعات بیجا. منم همین شرایطو دارم. 

من: اصلا یخورده درک و شعور ندارن ،

_همه همین وضعیتو دارن ،چقدر بدبختیم. 

خیلی بدبختیم. 

_من فقط مصرف کننده ام ،هیچ سودی ندارم ،هدف از خلقت من چی بوده ؟! 

من: منم دقیقا همین فکرو می کنم ،تو منی ؟یا من توام ؟! 

هردومون یکی هستیم. 

وووووو….

خیلی وقت بود از بدبختیام به کسی نگفته بودم ،حسابی گریه کردیم. 

پاسخی بگذارید

