فوریه .دوستان

فوریه چقدر تولد داریم .کره ای ها هم زیاد تولد دارن .

دیشب بعد اینکه صحبتام با اون دوستمون تموم شد .نیایش پیام داد بعدش یخورده هم با اون گفتیم خندیدیم .گفت من یادم نرفته ها نزنی زیرش یه روز بریم بیرون یه چیز خوشمره بخوریم گفتم باشه یه روز ست میکنیم هوا سرد نباشه بریم .مثلا سمتای قبل عید .سوم دبیرستانه .عزیزم .خیلی بامزه اس با اینکه سومه ولی تو یه سری چیزا باهم ،هم نظر بودیم .تو سبکمون تو سریال بینی اینکه همون درکی که من  از پنیر در تله داشتم رو داشت .از پنیر با هم دوست شدیم .

بعدش صبح ساعت ده بیدار شدم مبینا پیام داد :)) یه سریم با اون درد و دل کردیم .از مشکلات و بدبختیای مشترک گفتیم .وضعیت خیلی بد شده ها خیییلی .باهرکی حرف می زنم اوناام مشکلات مارو دارن .نمیدونم این باید مایه خوشالی باشه اینکه من تنها نیستم و بقیه هم اینجورین .یا چی .بده ؟!نباید به خاطر پیدا کردن همدرد حس خوبی داشته باشم .

زندگی چقدر پوچه .

پریشب  رویاهای فانتزیمو شروع کردم دیشب اومدم ادامه بدم خابم برد .خیلی وقت بود رویابافی نکرده بودم .

وای خدا سلبرتی بیرومنس گیکی و دونگوون  چقدر من اینارو دوست دارم .برم ببینم .

پاسخی بگذارید

