تا کی باید صبر کنم ؟

یادتونه هفته پیش اومدم گفتم این استاده حساب کامپیوتری خیلی خوبه و حسابیه و اینا .غلط کردم رو برای همین موقعها گزاشتن دیگه .من اشتباه کردم .خیلیم بیشعوره و زاقارته .

از اونجایی که من سه روزه دارم سعی میکنم تکنیکال ریپورت بنویسم و نشده .و مقاله های چقدر سختن خدایی .به گا دهنده

حالا .

دیروز اون وسطا مقاله پردازش موازی یافتم سه تا انتخاب کردم فرستادم به استاده .ده دیقه بعد مقاله یازده صفحه ای که خودمم روش چشم داشتم اوکی شد برای اینکه روش کار کنم .ایا ایشون با شعور نیست ؟

اوه درمورد پیدا کردن مقاله برای من تکنیکال ریپورت بنویس .چرندیات محض .

گمشه بابا .

اوه بالاخره سه شنبه ها رو حذف کردم واقعا یکی از دغدغه های اصلیم تو این چند وقته این سه شنبه بود .اخه من واقعا چرا سه شنبه رو برداشته بودم .خیالم راحت شدا .یکشنبه رفتم پیش مدیر گروه بیشعور گفت نمی شه ارشد حذفی نداره برم حالا برینم بهش نکبت زاقارت .بعد رفتم پیش رییس اموزش گفتم اینجوری گفت نه می شه .از همه اینا گذشته نمی خاستم قیافه نحس زنیکه رو ببینم نکبتو .هنوزم دونمرمو درست نکرده عوضی .این سری میشه خلاصه از صبح داشتم روی تحقیق هفته بعد این بیشعور حسابه کار می کردم پدرمو دراورد ینی ها .

یادم رفت بود خوب شد یادم افتادا هیچ یدیگه سریع اومدم زدم حذف .خداروشکر حذف کردم .وگرنه مجبور بودم سیصدتا اضافه بدم تازه باید بدم مقاله هارو ترجمه کنن پول نداشتم که اینو الان م یدم به پول ترجمه ها .

دوشنبه که تا ظهر خاب بودم ، تا دوازده .:)

بعد بیدار شدم شد یک تا بجنبم .ناهار تا سه اینا .بعد تازه استارت زدم ببینم باید چیکار کنم دیگه شب شد خابیدم فردا ده بیدار شدم یازده تا ناهار همچنان دنبال یه مقاله مناسب بودم اسون باشه فرمول نداشته باشه اینجوری .

بعد دیدم الکی وقتم تلف شده هیچ کاری نکردم .دنبال مقاله پردازش گشتم .حدالقل اون به یه نتیجه ای رسید .بگردم دنبال مترجم .نمی دونم بدم این دختره باز اخه اون دیر تحویل می ده .اصلا یکی از دلایلی که ارائه ازمون  وازمون پذیری رو ریدم به این خاطر بود که مقاله ترجمه اش دیر به دستم رسید نتونستم خودمو خوب اماده کنم .نکبت دختره ایکبیری ولش کن .می دم بیرون یه هفته ایم بهم تحویل می ده .خیالم راحته حدالقل .

هوارنگ ندیدم هنوز .فردا می بینم .

تو دانشگاه .

فردا باید دقیقا هفت توکلاس باشم نه تو دانشگاه تو کلاس .نکبت سر هفت می یاد .عوضی .شعور نداره که شت .

فعلا شب خوش تا فردا .

پاسخی بگذارید

