من از درس خوندن متنفرم. 

من چرا دارم الکی پردازش موازی می خونم ؟!حفظ می کنم و خلاصه برداري ؟امتحانش مگه اوپن بوک نی ؟پس برنمی داره یه سوالی بده که تو کتاب جوابش هست!  طبعا. 

من احتمال می دم سوالاش یه چیز تو مایه ها یا از سوالای اخر فصلاش باشه ،چون سوالای اخر فصلش تو کتاب جوابش نیست ،ینی جوری نیست که بتونی با خوندن کتاب جواب سوالارو بدی ،من اون سری جوابارو از تو اینترنت پیدا کردم ،

می دونی باید چی کار کنم ؟!باید برم دنبال پاسخنامه ی سوالای این کتابه بگردم حتی اگه انگلیسی هم باشه کاچی به از هیچیه ،هوم ؟مصلا نوشته تفاوت این روش با اون روش چیه ،ولی با خوندن اون  یه صفحه توضیح  از تعریف هردو نمی تونم بفهمم تفاوتشون چیه ،برای همین باید اینکارو بکنم. امکان نداره پاسخنامه اش وجود نداشته باشه. فوقش اینکه حداقل تعریفیا و تفاوت ها رو انگلیسی سرچ کنم پیدا کنم ،فردا جای خوندن کتاب اینکارو بکنم بهتره. 👍😌 شب می خام سریال جدید ببینم ،دیشب چهار قسمت وویس دیدم و باید بگم عالی بود ،فوق العاده هیجانی و وحشتناک ،بی صبرانه منتظر ادامه اشم. حرف نداره. دیروز سر صحنه گروگانگیری اون یارو چندشه کلی استرسی شدم 😂 خیلی خوب بود بابا. خیلیا. دیشب ساعت سه خابیدم ،ساعت نه و نیم بیدار شدم. دیگه نشد بخابم تا ده تو رختخواب بودم. دوس داشتم بازم بخابم. 

خسته ام 😐 

از صبح ساعت یازده اینا شایدم فک کنم بعد ناهار بود ،دارم پردازش می خونم ،هیچی به هیچی ،فصل اول صفحه 17.

مثلا می خاستم دو فصل بخونم ،نشد 😂 

خسته ام ،خسته ی خسته. از زندگی بی حاصل. 

بهم یه انگیزه قوی بده تا بتونم با قدرت پیش برم. مصه ترم پیش. تعجب می کنم ترم پیش چطور تونستم اون همه سختی رو تاب بیارم و همه درسارو پاس کنم اونم با نمره های باور نکردنی ،فک کن ،الکترونیک دهنمو سرویس کرد ،واقعا سخت بود ،واقعا ناامید بودم. خیلیا یا انصراف دادن یا مشروط شدن ،همونایی که از دماغ فیل افتاده بودن. مشروط شدن. 

وقتی به روزی که عین احمقا از قبول شدنم تو دانشگاه خوشال شدم ،فک می کنم ،خودمو  سرزنش می کنم که نگاه کن خودمو به چه روزی انداختم ،کاش می شد به راحتی سر یه هفته یا یه ماه فوقش کار پیدا می کردم ،اونموقع شاید دیگه فکر ارشد از ذهنم خارج می کردم. ولی الان چی ،نگرانیم دوچندان شده ،از الان برای پایان نامه عزا گرفتم ،نمی دونم چجوری باید پایان نامه ارائه بدم با این وضعیت حرف زدنم ،چرا این طرح جدید ابلاغ نمی شه سریعتر بتونم برم خودمو از شر پایان نامه دادن راحت کنم ،این هفته ام باز پرسیدم ولی هنوز بهشون نگفتن که می تونن کاری انجام بدن و اینا. اه چقدر عوضین. اه گشنمه. شام یه فسنجون مسخره و بدمزه بود که بیا و ببین ،رب انارش چس مثقال نمی ارزید انگار جای رب انار توش الوچه ریخته بودن 😐اینقدر بدمزه بود که نگو. 

چیکار کنم گشنمه 😭 

.

چرا زندگیم اینجوریه ؟ چرا ؟چرا ؟چرا 😭😭😭

پاسخی بگذارید

