سریال دیدن ،زن قدرتمند ،دوبونگ سو ،

سلام ساعت دو و سی و هشت دیقه قدیم و سه و سی و هشت دیقه ی جدید است. 

همین الان قسمت هشت دوبونگسون رو تمون کردم و فوق العاده بود ،فوق العاده ،باورنکردنیه چقدر این دوتا جیگرن ،وای هیونگ شیک چقدر ماهه ،چقدر جذوبه ،ناگفته نماند از غیرت جیسو هم خوشم می یاد ولی هنوز سر قلب سرخ ازش دل چرکینم. 

وای وای هیونگ شیک برگشت گفت من تو رو دوست دارم نه به عنوان یه دوست ،من اونجا  غش و ضعف می رفتم براش بعد برگشت گفت: » تبدیل شدن دوستا به عشاق خیلی راحته ،کافیه یکی یه قدم جلو بزاره ،» ،

بعد خودش یه قدم به دختره نزدیک شد ،گفت اینجوری ،بعد گفت اون موقع اس که دیگه شکل رابطه عوض می شه ،

ای خدا چقدر ماهه عزیزم ،عاشقشم ،قربونش برم که انقدر ناز عاشقی می کنه ،وای من مطمئن م دختره هم از هیونگ شیک خوشش اومده ،تو مرحله انکاره 😂😂 از جیسو دست می کشه ،حالا الان دقیقا زمانیه که جیسو تازه به خودش اومده فهمیده عاشق بونگ سونگع 😂😂😂 وای خدا ینی هیونگ شیک جون من به عشقش برسه ،من راحت سر به بالین بزارم ،عالی بود. 

فردا با توام که خرتوخر شد ،ینی در برابر این سریاله. فردا با تو چس مثقال شده ،اول اونو می بینم بعد اینو که لذتش دوچندان باشه و با حال خوب سریال دیدنم تموم شه ،مثل الان. 

محشره ،فوق العاده اس. بوس بوس. 

اگه می شد می شستم یه سریال دیگه ام می دیدم منتها چون ممکنه فردا زود بیدار شیم بریم سینما به همین خاطر دیگه باید بخوابم. اقا بعد مدتها سریال ندیدن چقدر چسبید. 

💕💕💕💕💕💝💝💝💝💝💝

پاسخی بگذارید

