من یک مهندس هستم ،از نظر خودم متوسط بقیه به همه جا م. 

می دونین اینکه شما فقط در یک جمعی مهندس کامپیوتر باشین فرق داره با اینکه تو یه جمعی باشین که همه مهندسن ،اینجوری دسته بندی پیش می یاد مهندس بیسواد مهندس متوسط مهندس باسواد ،ولی وقتی البته خب الان احتمالا همه یه سری چیز در مورد کامپیوتر می دونن ولی همچنان خیلیا هستن  که هنوز نمی دونن پی دی اف چیه ،دیدم که می گم ،همین فاطمه که یه سال زودتر از من ،رفت تهران جنوب ارشد نمی دونست چجوری فایل ووردو تبدیل به پی دی اف کنه ،بعد اونموقع یه سال زودتر از من رفت ارشد.همینجوری به ذهنم اومد این موضوع گفتم بگم. استادمون تعریف می کرد همین پنجشنبه ایه که ارمنیه ،می گفت اون موقع که تازه ویندوزهافارسی اومده بود یکی اومده بوده براش ویندوز فارسی نصب کنه بعد برگشته بهش گفته فونت فارسی هم می خای یارو گفته چیه ؟ گفت اگر نباشه اهنگ فارسی پلی کنی این انگلیسی می خونتش ،برای همین باید فوتت فارسی نصب کنی ،فک کن در این 😂😂😂😂 پدسگ ملتو خوب سرکار می زاشته ها 

،داشتم خاطرات یک شغل رو تو همشهری، داستان می خوندم ،باحال بود ،خاطرات یک بازپرس و قاضی بود ،ژانر جدیدی بود ،

بولد کردم خوبه ؟ 

خب برم اینستا فعلا. 

پاسخی بگذارید

