از بیشورای اطرافم

داشتم فک می کردم این بیشعور استاد پنج شنبه ها که دم به ساعت لاس می زنه و می ره بیرون گردش و اینا

جای این کارا بشینه دوکلوم در مورد روشها یدرست تحقیق کردن و درست مقاله خوندن و و اینکه چطوری فردا پروپوزال بدیم و پروسه ی پایان نامه نوشتن و اینا بگه نه اینکه هی لاس بزنه و هیچی درس نده .اینارو بگه بهتره یا نگه ؟

این هفته کلاسشو پیچوندم رفتم با زینب تجریش مرغ سوخاری که روش پنیر پیتزا بود یادم نی اسم غذاش چی بود

بعدشم رفتیم پارک قیطریه .نشستیمو و بعدشم اومدیم .

بعد دیدم شب کصمغزا باز رفتن بیرون و استاد درس نداده .سگ اون ارمنیه شرف داره به این بخدا .دزد عوضی .

.اسلایدای پردازش موازی رو درست کردم م یموونه خوندن بخشای ازمایش هاش که باید مسلط شم بهشون

حدالقل ارائه ام خوب باشه اگه موضوع چرته .

پووف

ار ائه اون یکیم امیدوارم کنسل شه چون گفته ها حاکی از اینه که از هفتم دانشگاه تعطیله پس یازدهم ارئه هم پر .

و در ضمن اصلا هفته دیگه اش امتحانه چه ارائه ای چه کلاسی اونم یه هفته قبل ازامتحان ایا نباید فرجه ای باشه به نظر من از هفته بعد باید تعطیل کنن بشینیم د.کلوم کس شرای حسابو بخونم بلکن بتونم یه 15 بگیرم .مثلا حالا دیگه 15 بدون یک .می گن پنجو می ده دوازده اگه سر همه کلاساش بوده باشی و تمرین داده باشی و این فازای گهیشو درست انجام داده بشی .هه بعضیا بدجور حرص منو در می یارن .

من می گم فازاش پدرمونو د راورد با این ارائه گرفتنش «اخه اصلا کجای دنیا یکی بیاد بهم بگه توروخدا .خارج نشینا بیاین بگین خب کجای دنیا در ممورد اینکه چطوری مقاله خوندین و چطوری مقاله پیدا کردین از شما ارائه و اسلاید می خان ؟»

اره می گم اینجوری دهنمون سرویسه فلان .می گه عوضش چیزی یاد گرفتی :| چی یاد گرفتم ؟

غیر از درسی که می ده و اینکه من بالاخره بعد مدتها فهمیدم فول ادر چیه و لوک اهید فلان چیه مقاله خاستنش افتضاحه بعد اصلا به نظر من حساب کامپیوتری مثل ریاضی میمونه .از ریاضیکه مقاله نمی خان درستو بده امتحانتو بگیر گمشو دیگه .دنگ و فنگ به خدا

من سمینارمو با همین باطنی برمیدارم .تهشم پایان نامرو با خودش برمیدارم .باخداتر و درست حسابی تر از همشون همین بود .

سمیرا سعیدی که عوضی ای بیش نبود دیوس فاحشه دو نمره منو رسما با اون مدیرگروه دیوستر از خودش از من گرفت کصافط نکبت ازش متنفرم .نمی دونم ترم بعدو چیکار کنم اگه حسابو بیفتم دیگه نمی خام با این مرتیکه بردارم دوست دارم برای یه بارم که شده در دوران دانشجویی برم مهمان شم .

منتها نمیدونم تو مهمانی بیفتم چی می شه :)) فک کن

مساله ی دیگه طرفدارای قانمازه روحانین .وای حالم از خودش و طرفداراش عق ینی

مردم عوضیه دزده دیگه رییس جمهور دزد باشه از مدیرگروه دانشگاه تهران مرکز چه انتظاری داری

دیوسی بیش نیست .همه ی طرفداراش بن کل همشون بی استثنا جنده ان .همشون تو همه جا دیدم ولنگ و واره از اینایی که چاک سینه هاشون معلومه .نافشون معلومه .همشون طرفدارای روحانین .خاسته اشون ازادیه .فردا می گن ازادی سکس تو خیابونارو هم بده .

اخ قالیباف یا رییسی شه کون همشون بسوزه .به حق علی .مردک عوضی رسما به رییسی و امام رضا توهین کرد ینی گفت تو برو تو پستوت بشین بزا ما کارمونو بکنیم .تو به امام رضات برس ما به دزدیامون .

بعد این ضایع شدن و له شدن خودشون با حرفای حاشیه ای و بی ادبانه را طرفداراش نمی فهمن از اینا اینو برداشت می کنن که اونا مارو ضایع کردن ینی روحانی و اون معاونه دیوستر ا زخودش قالیبافو رییسی رو له کردن .وای خدایا نفهم تر از اینا هیچ جا ندیدم عینهو یزدیا و مخالفای امام هستن که حرف تو کلشون نمی رفت .

مردک به قالیاف می گه تو م یخای لوله کنی اره اصلا بیاد لوله کنه .جنده هایی مثل اینایی که تو خیابون هستن رو فقط باید لوله کرد .اون عوضیای اجنبی صفتی که عاشورا اومدن تو خیابون رقصین را بایدلوله کرد اگه لوله نمی کردن که غائله تموم نمی شد .

اصلا همشون حال بهم زنن خودفروخته ها .

اها .

دفتر درخشان رو دیدم تموم شد به طور وحشتناکی فوق العاده بود چجججوووور ها .خیلی قشنگ بود واقعا از دیدنش هرسری و تو هر قسمت لذت می بردم .عالی بودن همشون از قسمت اول تا 16 داستان بازیها همه چیز قشنگ بود .مرگ بر مخالفاش .نفهما

اه شت .می گن هوادارای روحانی هشمون جشن گرفتن .جوجه رو اخر پاییز می شمرن کصمغزا ..

من دیگه رفتم زیاد فش دادم

پاسخی بگذارید

