درد که یکی دو تا نیست.

دوستم چه خبرا ؟ دلم برات تنگ شده ،توی گروه کی درامی چون عن چونا رو در اوردم باهام بد برخورد میکنن ،بهم برخورد ولی چیزی نگفتم. دلم شکسته ،تنهام ،نمیدونم چیکار کنم ،بیشتر از صدتا جا رزومه فرستادم ولی هیچکدوم اشون زنگ نزدن ،خسته ام ،نمیدونم به چه چیز دستم رو اویزون کنم ،هیچکس دوسم نداره ،هیچکس باهام همدردی نمیکنه ،نمیدونم چیکار کنم ،نمیدونم چمه. مگه من چمه که هیچکس دوسم نداره ؟ چرا جایی برای کار برم نمی دارن ،مگه همه از عزل همه چی دون و همه چی بلد بودن ،حالا دیگه حوصله گریه کردن به حال خودم رو ندارم. کاش میمردم. این چه زندگیه ؟! Sent from my iPhone

پاسخی بگذارید

