هپی انیورسری تناقض 

عکسش نیومده ولی امسال هفتمین سال که دارم  اینجا می نویسم .قبلا قبل از این هفت سال جاهای مختلف مینوشتم بعد از چند وقت خسته می شدم این طبیعت ناثبات من بود .برام اهمیت داشت که چیزی ننویسم که مورد قضاوت دیگران قرار بگیرم «یه وقت فکر نکنن من اینجوریم .فلان »

ولی بعد از گذشت این همه سال دیگه اونقدر محافظه کارانه نمی نویسم .اهمیتی نداره که اگر حتی یک نفرم باشه که اینجارو بخونه و در مورد من چی فکر بکنه .

حی اگر کسیم نخونه برام اهمیتی نداره .اینجا مثل دفتر خاطراته برام .قبلنا یه عالم دفتر یادداشت داشتم که هرچی بود و حس میکردم و توشون مینوشتم و اون رو تو صدتا سوراخ قایم میکردم که کسی نخوندش تو خونه .ولی اینجا در واقع پناهگاه امن منه .کسی از وجودش خبری نداره و کسی من رو نمی شناسه از نزدیک .البته باید بگم ا زنزدیک همچین گهیم نیستم .در واقع خود واقعیم رو اینجا می نویسم .اینیکه اینجاست .اینی که دارهه اینارو می نویسه منه واقعی منه .خود خودش .

بدون اینکه خودم رو سانسور کنم از پنهانترین حسهام .فکرام .من خیلی عجیبم .کاش می شد انقدر پیچیده و عجیب نباشم .کاش میشد همه چیز رو انقدر سخت نگیرم و یه سطح فکر خیلی ساده و سطحی نگر داشتم کاش می شد انقدر همه چیز رو سخت نگییرم و از زوایای مختلف بهش  نپردازم .کاش یه ادم عامی بودم که هیچی نمی فهمیدم .اون موقع زندگی برام اسونتر میشد .

اون موقع همه چیز برام ساده بود .

چیزی که بعد این هفت سال از خودم فهمیدم  و براش متاستفم اینکه من واقعا یه ادم تنبل و کون گشاد  ومزخرف هستم که نمیدونه داره چیکار میکنه و نمیدونه که چی می خاد .همیشه همینطوری بودم .هیچ وقت فکرشو نمیکردم من یه روزی فوق لیسانس بگیرم .چرا من باید فوق لیسانس بگیرم ؟

چرا من هم مثل هم دوره  ایام تو دوران دبیرستان خواستگار نداشتم تا شوهر کنم .

اون موقع مجبور نبودم انقدر بفهمم /مجبور نبودم بیخودی پول خرج کنم و اخرشم هیچی واقعا خجالت اوره که فوق لیسانس داشته باشم و نتونم ازش سودی ببرم .مشمئزکننده اس این وضعیت . و بدتر از همه اینا اینکه نمیدونم باید چی کار کنم که این وضعیت رو بهش پایانی بدم .به نظرت اگر کار داشتم هم همین وضعیت و فکرها رو داشتم ؟

از بحث اصلی خارج شدیم .

بیخیال .

هفت سالگی وبلاگ عزیزم مبارک .

پاسخی بگذارید

